Bazı insanlar birbirleriyle görüşürken, gıyabında konuşurken  ya da buluştuklarında
sadece kendisi gibi hayata bakmıyor diye, güvensizlik ortamı yaratması, adeta patlamaya hazır bir yanardağ, nükleer santral muamelesi yapması, toplum adına ne kadar acı/nacak  bir durum değil mi!?...
30.03.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
Tartışma ve istişarelerden, toplumsal bir çözüm ya da fayda aramayıp, kişisel haz tatmini ile yaklaşanlara şunu diyebilir miyiz? :
"Siz boğa ya da boğa  güreşçisi arıyor olabilirsiniz ama ben ikisi de değilim.

30.03.2017 Samsun
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis

Bir tespit
" şu yaşadaydı böyle davranırdı"demek, bir vizyon sorunudur. Yaşayanlara kabul edilebilir geçer sözü olmayanların, mezarda yatanlara sığınma acizliğidir. Beyinin bir fonksiyon eksikliği, kısaca bir davranış bozukluğudur.
İtibar edilmemelidir.
30.03.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis


( Toplumsal Barış başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 29.03.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.