Bir anı
Mini Market

Yıllar öncesi bir pazarlama işi yapıyorduk.
Bir markete uğradığımızda adının "mini market" olması dikkatimizi çekmişti.
Oysa ki ortada minikliği sembolize eden hiç birşey yoktu. Sahibi de cüsseli, iş yeri de fevkalade büyüktü. Sorduk ve cevabını aldık:
"Yıllar önce küçük bir yerde mini market unvanı ile başladık, büyüdük kocaman olduk fakat adımızı değiştirmedik..."
Cevap mütevazı bir hava estirse de, girişimciliğin ufkunu daraltıyor aslında.
İlk kurulduğunda, wolkswagen firmasının da demirci atölyesi olduğu söylenir. Ama tabelalarına "demirci Hans" yazmamışlar.
İlk bilgisayarı oda büyüklüğünde üretenler:
"Bundan dünyada üç tane olsa yeter" diye düşünmüşler önce.Aynı düşünce bugüne kadar taşınmış olsaydı, bu yazımı okuyor olamayacaktınız.
     Hamlemiz ne olursa olsun, planlamayı, kurumsallaşmayı önemseyip, ufku büyük belirlemekte fayda var.

04.04.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Mini Market başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 4.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.