1-bıktım bu yaşamın güzelliğinden,              2-insanlar  gülüyor,ağlar kalmamış,
bana  çok  çirkin bir dünya veriniz.              kötülük yok olmuş ,kimse almamaış.
zevk  alınmaz   hayat , ezelliğinden               ne biçim vücutsa,hiç hastalanmamış 
kısa   ö m r ü n ü z ü, sevip  geliniz.               s a ğ l ı k  s a f a s ı n ı biraz sürünüz. 
 
3-yiyecek bollaşmış,tokmuş karınlar,           4-  e m e ğ e ne gerek,ambarlar dolu,         
büyük  güvencede   g e l e n yarınlar.            syısız f a b r i k a, a s f a l t t ı r yolu.
zengin   yaşıyacak,   doğan  torunlar             c e n n e t e  dönüşmüş , şu Anadolu,
endişeden  uzak,  b ü t ü n  kulunuz.             t ü r i s t ç e  ö v ü l ü r , bütün iliniz.
                      
5-arazi  yemyeşil, yok  olmuş  tozlar.            6-m e n f a a t ı  için , yalan geçersiz, 
yapılacak  iş  yok, cümbüşte sazalar.             döğüş yok kavga yok,aslında  yersiz. 
ne demir,ne kilit ,ne de hırsız(!) var              yargıçsa boş kaldı,çünkü yok  densiz
zabıtayı kaldırıp, a d ı n ı da  siliniz.             h a k a r e t  ve  küfür,bilmez  diliniz.
 
7-rüşvet ve torpil yok,bu ne biçim iş,           8-düşünmez y a r ı n ı, yok ki gaalesi,
şeriatı d ı ş l a r,  i m a m l a  k e ş i ş.            l i r a m ı z  b o r s a d a  altının  sesi.
f e l â k e t  sayılmaz,g e r i y e dönüş            i l i m   i r f a n  dolu   a k ı l  hanesi,
p a s  i ç i n d e  yatsın, tekniz miliniz.           ihracatımız teknik,dolar olur seliniz.
 
9-ruhlar  ölür, düzen  böyle  giderse,           10-bozulmasın  derim kurulan düzen,
u z a y ı n   a k s i n e  d i b e   inerse ,           z e h i r l i  ç a l ı l a r ,Ç i ç e k 'i üzen.
d e m o k r a t ı m diye zulüm ederse             s e ç i l i p  g e l e n d i r ,rejimi   ezen
kafa da  saç kalmaz, a r t a r  keliniz.            zannetmem ki   çıksın,  ,a k ı l  kiriniz.
 
/*-/*-/*-/*-/*Çiçek bahçesi kitabımdan..s.46./*-/*-/*-/*-/*-/*-24/ 09 1988 /*-/*-/*-/*-/*-/*-
 
 
( N E Güzel Hayali Paylaşalım başlıklı yazı Özçiçek tarafından 10.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.