bahardı. bademgözler yaratıcının eli gibi doğaya can veriyorlardı. beyaz bir tişört vardı üstünde, gözlerin parlıyordu. kediler damlara çıkmışlardı, mevsim aşk mevsimiydi. sıkışık bir trafik yatak odalarını doldurmuştu. “taksimdeki yol çalışmaları nedeniyle…” diye bağırıyordu spiker. kimsenin aldırdığı yoktu. sana ölümsüzlük sunmak istedim. kurallardan kurtulmuş. dolaşık, sırnaşık bir yaratık. 

hey be sus yatalım. sabah kalkıp işe gideceğiz. neden susmuyorsun? kim konuşturuyor seni? kapı deliklerinden içeri sızıp en mahrem yerlerimizi dokunuyorsun! 

sus orospu! bir deneme işte. durmadan yazarsam ortaya ne çıkacak. hiçbir kaynağa dayanmadan hiçbir betimlemeye yer vermeden, özgürce dimdik. bir tanrı gibi istediğini yaparak, istediğine acı vererek istediğini yok ederek. 

anlık şeyler bunlar, herkese olmaz. hele sana hiç. belde kuvvet gereklidir. senden üstün olduğumu göstermez bu. sadece cesaretle ilgilidir. koyuvereceksin kendini. hiç düşünmeden, bilincin akıp gidecek. hiçbir gelişimi ve başarıyı özüne almayacaksın. yazdığın şeyler özün olacak. bir tutam orman sunacak insanlara veya kendine. off ya bana ne insanlardan, çorak bir iklimin güzelliğini kendim yaşamak isterim. 

bir çocuk, bebek. mavi gözlü. 

şırıl şırıl, cıvıl akıyor yine dünya. insanlar sapıttıklarının farkında olmadan önlerini geleni yargılıyor ve kurallar koyuyorlar. kimin umurunda! 

sahil kenarı, çıplaklar kampı. dal daşak geziyor insanlar. 

off bu ne gece. susturamayacak kimse beni. sonuna kadar her şey. 

bir yanda masumluk, bir yanda şeytanlık. 

hangi kesişme bir araya getirdi bunları. kim doldurdu bunca çılgınca düşünceleri beynime. 

yaz, amaç ne… bir bok değil. oynamaktan deliye dön. 

susma, erkin zamanı. gücün, güçsüzlüğünün… 

beyin görüntülerle düşünmeye öyle alışmış ki, gözlerimi kapatınca sadece afrodizyak manzaralar geliyor. kesilmişim, bir arkadaşın dediği gibi bitme noktasındayım. ha bu arada benimde hasbelkader arkadaşlarım oldu. hepsine ihanet ettim. hayvansı güçsüzlüğüme yenildim. bu büyük bir zevk, her şeyi hiçe saymak. insanların iyiliğini ve güzelliğini. ütopyayı. aptalca bir kitap verin bana, gece rüyalarda yaşamak istiyorum tarzında başlığı olan. 

kimse susturamaz dedim ya, unutmuşsanız tekrar hatırlatayım bu gece sabaha kadar klavyeyi basacağım. bastıkça boşalacağım. 

hepsi hepsi bir sayfamı benden çıkan. adamın biri günlük yirmi sayfa yazarmış. hangi adamdı unuttum. 

iğrenç yaratık. 

yaratık iğrenç inci/nmiş. 

arka arkaya kelime öbekleri. sevişiyorlar. 

bir yaldızlı gece. sonum. uzaylılar nerdesiniz , hani tanrı olacaktım kuyruksuzundan! sizleri gönderdiğim radyoaktif dalga boyunu başka birisi alsaydı ölürdü. hadi alın beni!
( Anahtar başlıklı yazı Keoma tarafından 10.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.