Ay, ne bileyim, ne yazsam bu ilişki durumuma ki? Geçen ay İsmail'den ayrılıp da Süha ile birlikte olmuştum bir kaç günlüğüne, o da yürümedi kız. O arada üç beş gün de boş kaldım. Yok, yok bu faceye ben bir daha ilişki durumumu yazmayacağım ayol! Ayrıldım diyorum sevgilimden, hemen oltaya bir iki jigolo takılıyor, sonracıma ondan da haz almıyorum pat vuruyorum tekmeyi yeni aşklara yelken açıyorum... Açtığım yelken aşk gemimi biraz sürüklüyor, sonra sevda rüzgarı kesilince hoppadak şapa oturuyorum.


Hem size ne canım benim ilişki durumumdan, ilişki benim ilişkim. Siz niye kendi kendinize gelin güvey oluyorsunuz ? Niye benim ilişki mi sorguluyorsunuz ki? Kim veriyor size bu hakkı? Karıştınız mı benim ilişkilerime, ilişkilerimin içine edersiniz diyeyim yani... Her ilişki de iyi ilişki değil tabi ki ilişkiye bir kötü söz ilişti mi ilişki ilişki olmaktan sürat ile çıkıyor ve yüreğe bir şeyler ilişiyor.


Gelelim İsmail ile ilişkimize, İsmail'in ayakları kokuyordu. Kaç kere söyledim, İsmail şu ayaklarını her akşam yıka da öyle yatağa gir diye, yok bana mısın demedi, dinlemedi sözümü. ''Bırak bu ayakları koktu, kokarca mısın sen yoksa?'' diyorum, bir kulağından girip ötekinden son sürat çıkıyor. Ayaklarını yıkamadığı gibi yatarken çoraplarını da çıkartmıyor. Ya insanın ayağında aynı çorap bir hafta durur mu arkadaş? Böyle giderse senin ile ilişki mi bitiririm diyorum hiç oralı olmuyor. O oralı olmayınca ben de buralı oldum, vurdum tekmeyi kıçına, peşine de hemen Sühayı buldum oh canıma değsin hem de...


Süha ile de baştan iyi idik, yükselen burçlarımız bile aynı imiş, önce iyi yükseldi bana. Bir kaç gün iyi gitti, sonracıma bir baktım, gözü başka kadınlara kayıyor hem de yanımda yapıyor bunları. Ulan hırbo yükselenlerimiz bile aynı, başka kadınlara yükseleceğine bana yükselsene diyorum, ruhu bile duymuyor. Bir iki kere ikaz ettim, yok tınmıyor arkadaş. Bak dedim böyle giderse sana gensoru vereceğim, ilişkimiz yerle bir olacak, arkamdan ağlarsın sonra Perihan Perihan diye, yüzüme anlamsız anlamsız bakıyor Süha...


Of ki of bir de şu komşular ile ilişkilerimiz düzeltsem hiç de fena olmayacak aslında. Gece çok gürültü yapıyormuşum, kuru iftira vallahi, benim ev de gece çıtım çıkmaz diyeyim yani. Belki müzik dinlerken müzik setinin sesini azıcık açmış isem odur. Eve erkek alıyor muşum? Hıh! İftiranın daniskası, ben de bir dolu dayı oğlu, teyze oğlu, amca oğlu, hala oğlu var, kuzenlerim onlar benim, ne eve erkek alması? Arada uğrarlar bana memleket meselelerini tartışırız sabahlara kadar canım, yoksa başka bir şey yaptığımız yok.


En son Süha'da mı kalmıştık? Süha'dan sonra biraz boş kaldım arkadaş, yalan yok. Ne zor bir durum benim için faceye ilişkisi yok yazmak. Arkadaşlarımdan bir dolu telefon, kız Perihan sen nasıl boşta kalırsın, nasıl ilişkin olmaz senin? Bir dolu fırça kankam olacak yellozlardan. Hakikaten de benim için düşündürücü bir o kadar da vahim bir durum. Papanın Müslüman olduğuna inanırlar da benim adamsız kalacağıma kimse inanmaz. Geçenlerde zengin mi zengin bir iş adamı ile tanıştım, çok samimiydi, sekiz on tane fabrikası varmış. Hafta sonu beni yemeğe davet etti, gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum. Fabrikalarını bir göstersene müsait bir zamanda dedim. Zor biraz, hepsi yurt dışında dedi, Sibirya'da bile fabrikası varmış kız, çok soğuk donarsın oralarda sonra kıyamam sana dedi. Ay ne bileyim kız, bir ilişkiye başlıyorum, üç dört günde ya ben adamdan soğuyorum ya adam benden, bitiveriyor. Nazar mı var ne üstümüzde, bilemiyorum ki... Bir kurşun mu döktürsem? Anket yapayım en iyisi İnternet'de en son ilişki mi onaylayanlar evet, onaylamayanlar hayırı işaretlesin diye... Evet çıkarsa başlar giderim, hayır çıkarsa da o zengin adam kaderine küssün ayol. Benim gibi kıymetli, bulunmaz Hint Kumaşı bir kadın da bunları yapacak herhalde değil mi?
 

( İlişki Durumu başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.