Giremediğin gönül...

Enerjiden sinerji,
Empatiden sempati,
Ayrılıktan, yeni bakış açısı
üretemiyorsa bir insan;
değil bir elmanın iki yarısı,
çekirdeği, kabuğu bile olamaz.
17.04.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
Makineleşmek ama böyle değil...

Resim ile fotoğraf arasındaki farkı bilirsiniz.
Birisi el yapımı, sanat ruhu var, diğeri ise makine ürünü. Sanal dostluklar da biraz böyle, makinenin ürettiği muhabbete çok fazla duygu, mimik, ruh katamıyorsunuz.
Zaman zaman verilen mesaj da farklı anlaşılabiliyor. Hele de , yeni tanışılan bir insanı sanal ortamda bir cümlesi ile yargılamak akla ziyan bir tutumdur.
Bu kişinin, gelmiş geçmiş bir yaşam tecrübesi var, gelecek adına idealleri var. Yanlış anladığın bir cümleye onu hapsetmeye ne hakkımız var. Yalan makinasına mı bağlayacağız herkesi.
Dost bulmak zor, bulup kazanmak zor, kazanıp uzun süre sürdürmek zor.
Zorluklardan pratikçe kurtulmanın yolu, ideoloji, ırk, çıkar, inanç gözlüklerinden mümkün olduğunca uzak durmaktan geçiyor.
17.04.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis

( 17 Nisan Ozdeyisler başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 17.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.