Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 20.04.2017
Okunma Sayısı : 1205
Yorum Sayısı : 0
lk adım, önce insan olabilmektir

Ateistleri imana davet etmekle iş bitmiyor.Bunu söylemekle hata ve gafletlerimizi örtemeyiz. "Sen inancını hakkıyla yerine getirdin mi ki beni de davet edip, suçuna ortak arıyorsun!?"
diye sorarlarsa ne diyeceğiz.
Bu bakış açısı, varoluşu anlamamaktır.
Hayatın anlamını egoizme kaydırmaktır.
Çağı yakalayamamaktır. Dini inançları uyanmak için değil, uyuşturucu gibi kullanma gayretidir
Ve insanların, toplumların, yaradanın istediği de bu değildir. Kimse hatasını, cehaletini, tutarsız anlayışını, kuru iman daveti ile örtmesin. Çağın ana sorunu bundan ibaret değil, inançların sos ve malzeme olarak kullanılmasıdır.
Ahlak abidesi bir budisti, şarlatan görünümlü müslümana tercih ederim.
20.04.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( İlk Adım Önce İnsan Olabilmektir başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 20.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.