Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 21.04.2017
Okunma Sayısı : 1319
Yorum Sayısı : 0
Saygılı ve samimi ilgi yeterli

     Yıllar önce bir köşe yazısı okumuştum.
Yazar anısını anlatıyor.
Bir toplantı öncesinde etrafını ilgili ilgisiz saranlar olmuş. Başlamışlar övgüler yağdırmaya (yağdırana ve yağana ne faydası olacaksa)
"Üstadım seni her gün ilgiyle takip ediyoruz"
"Efendim siz olmasaydınız nasıl aydınlanacaktık"
"O kadar cümleyi, kelimeyi nasıl üretiyorsunuz"
Yani neredeyse dünya dönüp, güneş doğuyorsa, utanmasalar yazar nedeniyle olduğunu söyleyecekler.
Derken sohbet arasında, en çok övgüyü yapan kişi ağzından kaçırıvermiş:
"Efendim siz hangi gazetede yazıyordunuz?":)
     Siz siz olun, övgüyle yol almayın, överek de bir insanı mahcup etmeyin.
Okuyorsanız yazdıklarını, anladıklarınızı hissettirmeniz yeterlidir.
Kaz gelecek yere, tavuğu feda etmek;
bilim, sanat, edebiyat dünyasında geçmez.

21.04.2017 Ali Rıza MALKOÇ #armozdeyis
( Saygılı Ve Samimi İlgi Yeterli başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 21.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.