Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 26.04.2017
Okunma Sayısı : 1141
Yorum Sayısı : 0
Çeşitlilik dayanışmadır sentezdir

     Ressamın çeşit çeşit boyaları olduğu gibi farklı kalınlıkta fırçaları vardır. Heykeltraş da sanatını icra edebilmek için çeşitli kesici ve yontucu el aletlerine ihtiyaç duyar.
Kaval 7 deliği, bağlama 7 teli ile dile gelir.
Aşüre çorbasını anlamlı yapan, farklı tatların sentezidir.
     Sosyal yaşamda da bireyler arası ahenk ve dayanışma için farklılıkara ihtiyaç vardır.
Çok sesliliğe ihtiyaç vardır. Farklılıklar, farkındalık yaratır.
     Dünyanın yükü, gamı, güzellik ve nimetleri paylaşılmak içindir. Bir birey diğerini tamamlayıp, destek olabiliyorsa bu görev tamamlanmış olur. Karşılıklı olarak deneyimler de, noksanlıklar da senkronize edilebiliyorsa, hayatın anlamı netleşir, çatışmalar azalır, uyumun meyvesi de sevgi,  sinerji, sempati ve huzur olur.

26.04.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Çeşitlilik Dayanışmadır Sentezdir başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 26.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.