Kimler kaldı ki bir vefasız aşk yüzünden hayattan soğuyan?
Kimler oldu ki ömründe kendi dertleriyle bir başına kalan?
Kimler yaşadı ki acımasız bir yarin peşinden yıllarca koşan?
Öyle bir aşk ki insanı bilinmezlik koridorunda senelerce dolaştırır.


Kimler inandı ki şu bedene, her gece ağlayıp bağrında taş taşıyan?
Kimler kandı ki sevdiğine, her hoş sözünü bir bardak su sanan?
Kimler bildi ki her anını ölüm gibi yaşayıp geçmişlerde motive arayan?
Öyle bir aşk ki insana hayatı ölümden daha da zorlaştırır.


Kimler yandı ki gözünde tek damla yaş kalmayıp kan ağlayan?
Kimler sevdi ki bu acıyı geçirip de yarasına tuz basan?
Kimler gördü ki bu aşığın mezar taşına bakıp da yazılanları okuyan?
Öyle bir aşk ki insanı masum bir hayat yerine sefilliklere bulaştırır.


                                                                                            BeniTan


( Bilinmezlik Koridoru başlıklı yazı BeniTan tarafından 29.04.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.