- Neden bana yazmıyorsun? Yoksa bitti mi sendeki ben aşkı?

- Ne diyorsun sen ya! Göğün yerle bir olacağını umabilirsin. Yerin alt üst olacağını da, okyanusların kuruyacağını da... Güneşin bir bardak su ile söneceğini de umabilirsin

ama sana olan aşkımın biteceğini umma!

 

- Ama bana yazmıyorsun?

- Seninle yazmaya başladım, bunu biliyorsun. Sana yazmadığımı zannetmen bana sıkılan bir kurşundur, savrulan bir tokattır, değen bir oktur, işleyen bir derttir.

 

- Böyle deme ama üzülüyorum!

- Sen böyle suçlarsan beni ben de böyle kanarım sana! Bir yanardağ olur içim gözlerimden lavlar akar. Bir çöl fırtınası olur içine düştüğüm, kör eder gözlerimi. Senden başkasına kör olurum. Yusuf'a hasret Yakup'tur içim, Yusuf'a hayran Züleyha'dır sözlerim, Firavun'a emanet Musa'dır özüm, Mecnun'a misal Leyla'dır aşkım.

 

- Ama bunları ben sorduktan sonra söylüyorsun. İş ki ben söylemeden sen bana söyleyesin, aşk ki direkt söyleyesin!

- Sen, üstüme düşen yağmur damlası, dudaklarıma değen kar tanesi, tenimi okşayan rüzgarın nefesi, ömrümün en güzel melodisi...

 

- Sen böyle konuşunca ben dayanamıyorum sana. Kıtır kıtır yiyesim geliyor seni; acıkmışım sana, susamışım.

- Sen, canıma düşen ateş parçası, gecelerimi bölen kalp ağrısı, ömrümün çözülmez bilmecesi, dilimin üç hecesi: papatya...

 

- Adımı kimse bilmiyor sende, bilmesinler de! Özel olduğumu hissediyorum ve böyle mutlu oluyorum.

- Sen, göğüme güneş, 'göğnüme' eş... Gel de kalbime yerleş. Ruhumu eş de eş, bul kendini.

 

- Galiba sana yeniden aşık oluyorum, sanki aşıkmışım hep ama yetmiyormuş gibi bana, bir daha bir daha aşık olasım var sana.

- Sen, ne güzel bir ateşsin ki yüreğime kor kor düştün. Ne muhteşem bir çiçeksin ki tarla tarla açtın yüreğimde. Ne şahane bir gülüşsün ki yer ettin dudağımda.

 

- Kaptan'ım, bir ömür boyu rotamsın biliyor musun? Acılar denizinde de olsa gemimiz, razıyım.

-  Sen, sol yanım seninle en anlamlı yanım... Sensiz cennette kor kor yanayım. Sensizken bile senden yanayım. Tarafım sana.

 

- Yüreğim aşkınla doldu. Susmanı rica ediyorum. Seninle mana aleminde yalnız kalmak istiyorum. Bu sarhoşluk beni başka iklimlere götürüyor. Aklımı başımdan alıyor, beni benden alıyor.

- Sen, çölüme düşen ilk yağmur damlası, özüme işleyen dağ yanığı, kalbime atılan aşk çiziğisin. Ve beş vakit duamsın Papatyam.

- Sen de benim olmazsa olmaz aminimsin Kaptanım.
( Aşkın En Net İfadesi başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 4.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.