Merhaba
Oldukça yoğun ve telaşlı geçen günlerin ardından tatlı bir yorgunluk var üzerimde.
Hani derler ya ''Zahmetsiz rahmet olmaz'' diye işte tam da öyle.
Yazmayı çok seviyorum, kalemim defterim yanımda değilse kendimi mutsuz hissediyorum ve yazarken de asla düşünmüyorum; acaba yazdıklarımı beğenirler mi, beğenmezler mi?
Düşündüğüm tek şey:çevreme ve topluma karşı sorumluluğum, yazmanın öyle aklına geleni kağıda dökmek olmadığının bilincindeyim zira...
Aklımdaki konuyla ilgili araştırma yapıyor, okuyor ve varsa belgesel izliyorum, notlar alıyorum öyle ki bazen bu araştırmalarım bir kaç ay sürüyor
Ardından kafamda yazıyı şekillendiriyor ve yazıyorum.
Uzun bir aradan sonra bu günkü yazım öyle araştırma gerektirmedi, 
İlk kitabım İMERA FERAM' ı tanıtmak istiyorum size bugün.
Bir kere kitabın adı çok ilgisini çekti okurlarımın.
Hemen söyleyeyim Karadeniz yöresinde yerli halk kendi arasında her ne kadar benzemese de Rumca konuşur.
Geçmiş dönemlerde Trabzon Rumların elindeyken, Türkler  alış veriş esnasında onlarla Rumca konuşurlarmış, sonraları öyle benimsemişler ki; kelimeler Türkçe ile karışıp şimdilerde Rumların bile anlamadığı bir dil haline gelmiş.
İşte İMERA o dilde ''gün'', FERAM da ''ışığım'' anlamına geliyor: Yani GÜN IŞIĞIM.
Peki neden bu ismi seçtim?
Çünkü aynı adlı bir şarkıyı çok sevmiştim ve çok etkilenmiştim, hatta kitabın son şiirinin adı da İMERA FERAM.
Aşk şiirlerinin yanı sıra,farklı tarzda, tadımlık dizelerin yer aldığı kitap hakkında yorum yapanların, beni dişi Orhan Veli olarak tanımlamalarından  çok mutlu olduğumu ve ümitlendiğimi ifade etmek istiyorum.
Sayın Adem Efiloğlu' nun arka kapak yazısı için kendilerine şükranlarımı sunuyorum.
Kitap Zengin yayıncılık'tan çıktı; Kitap Yurdu başta olmak üzere, bir çok dağıtım şirketinde satışı yapılıyor.
Elbette çok mutluyum, bu güzelliği herkesin yaşamasını bütün yüreğimle diliyorum.
Şiir yazmak yetenek işidir ama yalnız başına yeterli değildir. 
İlham olmalı, bir şeylerden ilham almalı insan.
Bu da yetmez; şiirde kural, kaide olmalı, en önemlisi ahenk olmalı.
Öyle ki bazen sayfalara sığdırılamayan bir konuyu bir kaç satırda özetleyip okuyucuya verebilme sanatıdır şiir.
Okur dizelerde kendini bulabilmeli.
Dünyanın en zor işidir şiir yazmak biliyorum ama her şey zamanla olgunlaşır.
Hepiniz bunu yaşamışsınızdır, bir önceki yazınıza ya da ilk yazdıklarınıza baktığınızda kendiniz bile beğenmezsiniz yazdıklarınızı, gülümsersiniz.
Bence bu: her şairde, yazarda olmalı.
Bence bu: gelişimin,olgunlaşmanın açık bir ifadesidir.
Bana ışık olan, yüreklendiren siz değerli dostlarıma sonsuz teşekkürler.


Saygılarımla
Sebahat Karagöz



( İmera Feram- Şiir başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 7.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.