Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 8.05.2017
Okunma Sayısı : 1425
Yorum Sayısı : 0
En pratiğinden iletişim ve zaman planlaması

İster işçi olun , ister işveren, öğretmen, öğrenci, hamal, usta...
Söz verdiğiniz, beklendiğiniz, daha önce planlanan yer ve zamanda, üstelik de mazeret bildirmeden bulunmazsanız neler kaybedersiniz:
1. Önce kendinize olan güven ve saygınız azalır.
2. Toplumsal imajınız zedelendir.
3. İşinizi ciddiye almadığınız zannedilir.
4. Daha büyük hacimli bir işte, muhatabınız sizi tercih etmeyeceği gibi, referans da olmayabilir.
5. Muhatabınız, siz geleceksiniz diye başka misafir/davetli/müşteri kabul edemeyecektir.
6.Muhatabınız, siz geleceksiniz diye, evinden ya da işyerinden ayrılıp diğer işlerini de yapamaz.
7.Muhatabınız siz geleceksiniz diye, farklı ikramlar hazırlamıştır, gelmemeniz israf nedeni olabilir.
8. Belki de muhatabınızın en hazırlıklı, en mutlu, motivasyonlu günü bugündü. Size aktaracağı, paylaşacağı çok güzel bilgi ve deneyimler vardı. Daha sonraki buluşmada aynı performans olmayabilir.
9. Siz randevularınızı ciddiye almazsanız, başkaları da sizi beklettiğinde söz söylemeye hakkınız olmaz.
Soz söz, zamanını iyi yönetemeyen, zamanın esiri olur ona hükmedemez.
İletişimde profesyonelleşemeyenlerin ömrü;
aramak, sormak, toplamak, azarlamak, azarlanmak, üzülmek dumura uğramakla geçer.
08.05.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
www.arm.web.tr
( En Pratiğinden İletişim Ve Zaman Planlaması başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 8.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.