gölgende yatıyorum, ay-yıldıza bakarak ,aklımdan  hiç  çıkarmam, seni  yaratanları.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Bedeli can ve etim.

kızgın yaşlar dökülür, yanağımı yakarak,  neden bu hale koydu, sığındığımız  Tanrı.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Seçtiğimiz yönetim.

ekmek,sağlık ve toprak;yaşamaya yeterli, diğer varlıklar gibi,bunlar dünyanın malı,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kazanmaktır niyetim.

yaşamak  istiyorsan, kana  değmesin  ter,  huzur içinde iken, demezler dert  hamalı,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,yaşasın memleketim.

doğanın yasaları,kurallaları koymuştur,barışmaktan ziyade, kavgaya  zaman  verir.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,yetmelidir kudretim.

kuvvetli  olanlarsa, zayıf  gözü  oymuştur ,korkak ve aç  olanlar ,yaz  karı  gibi  erir.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,yıkılmamalı setim.

Ata   önderimizdi, göçtük  Anadolu'ya,  uygarlıklar  yaratıp,  barış  türküsü   yaktık.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kabül  gördü hikmetim.

kindar  seçmeyen  millet, hürriyetini  solur, ayrılıklar gütmeden, herkese  eşit bakar,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,eşittir hürriyetim.

cahil, aptal sayılıp, uğradık hep tacize, sabrın da sonu vardır, kimse  hesap  etmiyor,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,aklım olsun servetim.

kapitalist zalimler,yükleniyor acize, sömürmek  ve  yok etmek, amaç kültürü silmek, 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,yok edilmez mürevetim.

dökülen kanın  rengi,ulusumun şerefi, bugün senden utandım,sanmam ihanettesin,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,bacağım da kısbetim.

siyasi   otorite  ,şaşırmasın   hedefi ,  hırs   rüzğârına   uyup   ,çukurlara   düşmesin,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,bozulur benzim betim.

felâket karşısında,ağlamam hüngür hüngür,kılıç süngümün sesi,duyulmalı gayet gür.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,yavrum kalmasın yetim.

gelincik  Çiçek'nin,  yurtseverlerin  rengi,  Tusinami   de  gelse ,  kurtaracak   vatanı.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hürriyet için tekim

*******************2128 ********************22 /10/ 2011 ****************

       ......................Çorak toprakların goncalar kitabımdan.syfa  147............................


( Gölgen De Yatıyorum........ başlıklı yazı Özçiçek tarafından 9.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.