ABD, tank dâhil ağır silahlarla donatmakta PKK ve onun PYD gibi uzantılarını. Böylelikle hem teröristleri avucunda tutup istediği gibi yönlendirmekte hem de silah sanayisi çok para kazanmaktadır.

ABD’nin teröristlere desteği üzerine Rusya ise Türkiye’ye S-400 füzeleri ve hava savunma sistemi satmaya çalışmaktadır. Türkiye, doğal olarak kendisini bu alışverişe zorunlu hissetmektedir.

Bölgenin güç dengesi bozuluyor gibi yapmacık suçlamalarla silah satışında kendilerini dünya kamuoyuna haklı göstermeye çalışan her iki süper güç de büyük rant sağlamayı sürdürmektedir.

Özgün taktik ve yöntemleri gereği birbirlerine göz kırparak yaptıkları danışıklı dövüş sonunda her zamanki gibi ABD ve Rusya, büyük balıklar, kârlı çıkmaktadır.

Al gülüm, ver gülüm! Ne güzel, değil mi?

11.05.2017

( Kim Kârlı? başlıklı yazı Eğitimci tarafından 11.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.