** Anlattıklarınızı yaşamıyor ve temsil edemiyorsanız inandırıcı olamazsınız.

** Dertler bittiğinde hayat da biter.

**El sallarsınız bir limanda veya otogarda. Giden gider de; ya içinizde kalışı.işte o yeter be..

** Herkesin mıknatısı farklıdır. Kimi boku çeker, kimi otu...yok bunun ortası.

** Hayat tek kişilik gösteri değildir. Bazen figüran bazen de başrolü oynar insan.

** Edepli insanlar şu veya bu şekilde edindikleri mal mülk , makamları ile değil yetiştirdikleri evlatları ve diğerleri ile gurur duyarlar.

** Ağlamak sessizcede olsa yardım isteme sinyalidir.

** Birisinin gücü ve imkanıyla makam sahibi olmak kıçını kiraya vermektir
Bir gün o güç sizi bıraktığında itibarınız kalmaz ve sürünürsünüz.

** Bazıları semt pazarında tezgahlarda ki zerzavatlara benzer.öne konulan seçmeler albeni ile çeker imsanı. Az kurcalansa alt taraflarında ezik ve büzüklerine rastlanılır. O nedenle zerzavat alırken bile aldatılırsınız. O pazardaki tezgahları iyi temaşa etmek gerekir. Hele konu insansa !...

** İdaellerinize kavuşmak için parazitsiz, bitimsiz hayaller  kurun.

** Karşı cinsten ziyade hemcinsler daha çok zarar verirler birbirlerine.

** İki tür düzen vardır. Biri toplum düzeni, diğeri ise bu düzendekileri düzenler

** Sıradışı olmak için fizik ve insani kuralları zorlamak enayiliktir.

**Davranışlarında zikzak yaparak üstünüze gelene fren yapıp bekleyin.

**Kargaya ne güzel sesin var dersen; gider başka mekanda gaklar.

** İşte içi fesat , ondan herşey kesat. Ne sevgisi var ne de merhamet.

** Hasetlik içinde aklının sevk ve idaresini başkasına teslim eden vezir değil rezil olur.

** Öyleleri var ki " aklım kiralık !" dese ; bedava bile talibi çıkmaz.

** Etkinlikler aile, sülale mensupları ile arkadaş ve dostların testine vesile teşkil ederler. Bazıları ebediyen sınıfta kalırken, bazılarını bütünlemeye bırakır gönlünüz. Ve siz artık gelgitlerden kurtulursunuz.

** Bir teklifi ret ederken ; zahiri.mazeret üretmek insanı komik duruma düşürür.

** Mazereti ve affı olmayan tek suç hırsızlıktır. Hele de emekler çalınıyorsa. Al adamın sözünü bir kaç kelimesini değiştir , benim diye lanse et. Ayıptır, günahtır. Ha cebinden parasını yürütmüşsün ha sözünü. Ne fark eder ki. Hırsızlık yaşam tarzı olunca...

** Ne zaman bunalsak eş, sevgili, dost ve yarenin omzuna koyar insan başını. Ama onlarda yorulur ve yük olursunuz omuzlara. O bakımdan sığınılacak tek ve daim yer Alllahtır.

**Allah korkuyla değil ; aşkla sevilldikçe anlamlıdır.

 

** Aklıma düştün geçenlerde.. Birde gönlüme bakayım dedim, bulamadım. Çoktan çıkarmışım

** Papatya, lalesi , gülü, sümbülü küme küme gözlerinde. Bakışların bir çiçek bahçesi.

**Umurumda değil , istediğiniz kadar üzün beni. Gözyaşlarım var şükür ki damla damla dökerim hepsini.

( Yaşam Heybemden - 71 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 17.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.