TARİF

Arife tarif gerekmezmiş. Tarif kelimesini en çok kullananlar bana göre hanımlardır. Bir misafirlikte olsun, bir lokantada olsun fark etmez gördüğü, yediği, beğendiği bir içeceğin ve ya yiyeceğin hemen tarifini isterler. Bu tarif istemek çalmak, kopyalamak ya da kıskanmakla ilgili değildir kesinlikle. Tarif istenir ki gördüğü, tattığı güzelliği başkalarına ikramda bulunsun, onlar da aynı lezzeti damaklarında hissetsin. Ne güzel değil mi? Böylece güzellikler, lezzetler başkalarıyla paylaşılır. Paylaşıldıkça daha da tatlanır.
İşte bir paylaşım sitesinin içindeyiz. Burada paylaşılan damak tatları değil, gönül güzellikleridir. Her şiir, her makale, her deneme kısacası gönüllerden boşanan ve kalemlerden damlayan her şey bir tarif bence. Yapılan yorumlar ise tarifi daha da tatlandıran baharatlardır. Siteye giren herkesin tadacağı bir güzellik. Buyurun tarif gönüllerden tatmak okuyanlardan. Afiyet olsun efendim.
( Tarif başlıklı yazı Mehmet ACAR tarafından 16.03.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.