** Yürürken inlerdiniz adımlarımın altında ey caddeler,ve toprak!.. Ne o bir sessiz ve yumuşacık oldunuz şimdilerde . Sanki içinize almak istercesine...


** Gönül marabaları yer aramakta gözlerinde.. Baksana !


** Denizin hırçın mavilikleri , tabiatın tüm yeşil tonlarının harmonisi alem olmuş gözlerinde..çeker durur anafor gibi..


** Siz affetseniz de, davacı olmasanız da ; kamu düzeni için C. Savcılıkları bazı hallerde kamu davası açarlar. Aynı mihval de ilahi adalette sizin affınıza bakmadan hakkın tecellisini yerine getirecektir. Allaha sığınmak en huzur verici yoldur. Böylelikle hem beşeriyette hukuk sistemi ve hem de manevi dünyada adalet yerini bulacaktır.


** Benim hikayem sahifeler dolu. Okuyamaz çoğunuz!


** Bazen gözler görmezse bile yürekler hisseder.


** Allah vekilimdir." diyerek avukatımı azlettim. Böylece ücretten kurtulduğumu söyleyince; " ya abi senden zaten para alamıyorduk. İyi yaptın. Şimdi Alllah ' la daha iyi iletişim kurarsın " demez mi ..


** " yaramazlık yaparsan Allah Dede başına taş atar !" uyarısı ve korkusuyla büyütüldüm ben. Bir gün ırmak kenarında başıma taş gelip bayıldığımda taşı atanın Allah olduğunu sanmıştım. Oysa faili bir çocukmuş.


** " Ben seviyorum ne yapayım. Kabulümdür ! " diyerek ; sevdiğiniz insanın hatalarını egoistçe yüzüne söyleyememek büyük bir kötülüktür.


** Kin, nefret ve hasetlik insanın biyolojisini bozan menfi faktörlerdir.


** Materyalist bilgi ve imkanların dışında mana aleminin gücünün lafzına ulaşmak çoğu meseleyi anlama ve çözme imkanı tanıyacaktır.


** Dobra ve açık sözlü olmak ; insana hakaret etme hakkını vermez.


** Soyutta olsa bir şeye inanmak ; kişiye güç ve moral vererek psikolojik travmaları önler.


** Savaşta " Allah ! Allah ! " nidaları. Birşeye hayret edince " allah.. Allah ! " .İkna için " Allah şahidim ! " Kurşun yiyince " yandım Allah ". Müşkül ve çaresiz kalındığında " yardım et Allah' ım ! " vb. nice hallerde hep Allah ! Allah ! Vekil olan o, sığınılan o, her şeyde o !.. İşte bu !...


** Ne şeytanı gördüm ne de melekleri yıllardır. Ama gibileri her tarafta bakınca.


** Ne kadar yoğun olunsa da; keyif alınacak şeylere zaman ayırmak başarıyı arttırır.


** Bir adım atana benden beş adım . Yerinde durana bundan sonra olmaz eyvallahım.


** Aile bireylerinin dışında hiç kimse alternatifsiz değildir. Daima ikamesi vardır.


** Geçici ayrı kalışlarda ki özlemler sevdayı büyütür ve kökleştirir.


** Ahlaksızlık mayosunu giyerek yüzülen nehrin denizine ulaştığında boğulup gidileceği unutulmamalıdır.


** İşi ve aşı sıcağı sıcağına halletmek gerekir. Soğuyunca lezzeti ve kıymeti azalır.


** Kişiye gönlünüzde koyduğunuz mesafeyi sırf anlamasın diye maske takmak palyaçoluktur.


** Vitrine oynamak aşağılık kompleksinin bastırılış biçimidir.


** Temsil ettikleri makamın hakkını veremeyen ve adil olmayanlar ayıp ve günahları ile yalnız kalırlar.

( Yaşam Heybemden - 72 -- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 19.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.