** Hasetlik insanın içindeki en öldürücü hastalıktır.


** İaneyle birinin sayesinde makam sahibi olanlar; ertesinde kazık üstünde otururlar


** " Ne ekersen onu biçersin ! " denilmiş ya ; atasözüdür dedik ektik hep iyilikleri, merhameti, şefkati , sevgiyi. Heyhat sardı tarlayı hep ayrık otları. Nasıl temizlerim ben şimdi bu b*kları.


** Aile ve sülale müntesiplerinin başarılarından onur ve gurur duymak ;müşkül durumunda ise kol kanat germek aile bağlarını kuvvetlendirir.


** Konuşmak yerine bazen susmayı tercih etmek sorunun çözümünde kati sonuç verir.


** Surat ve gözle konuşmak; dille konuşmaktan daha çok etkilidir.


** Konunun lafzını idrak etmeden ahkam keserseniz mahcup olmak kaçınılmazdır.


** Mesafeleri fiziken değil gönülde koymak daha net huzur verir insana.


** Layığı olmayan , ederi beş para etmeyenlere verilen değer ve sevgiden maraz doğar.


** Mahkum kaldık saatin tiktaklarına. Ondan olsa gerek düşünceler zikzakta.


** Aslında nezaketen söylenen şu GÜNAYDIN sözü fuzuli. Gün zaten aydınlanırda mesele gününüzün aydınlıkla dolmasıdır.


** Meşhurlaşmış yazar ve şairlerin boynuna sarılıp poz vermek yerine kitaplara sarılmak bir dünyaya bedeldir.


** Vuslata erince her gün doğuşunda insan ; ne hülyalar değer tenine. Adeta doğar gibi yeniden. Hicranlara, hüzünlere amenna dersin. Hatalarını dikme vaktidir aslında verilen zaman. Ve ötelerde bir ateş farkedersin kıvılcımlara dönen.


** Hüzünler, tasa ve Özlemler birikir durur sürüp giden zamanlarda.


** Her secdeye değişte alnı insanın; sünger çekmeli geçmişine ...


** Alıp verdiğim nefes Ya HU ! diye ritm tutmuş. Ölüm yanıbaşımda . Ve hatıralar puslanmakta. Belki de yazılacak mezar taşıma. İki dudak arasına sıkışmış yaşam; ha bitti ha bitecek.


** Secdeye alın koyuşları herkes görebilir. Ancak; yöneldiğinle kurulan rabıta daima mahremdir.


** Hep sessiz modda idi çığlıklarım. Artık usandım sesli moda ayarladım.


** Ne kadar kahpesin dünya... Çok şey değil dengi dengine !..


** Her temenni cümlesinin başında MAŞALLAH sonunda. İNŞALLAH kelimesini kullanmak şahsın tercih ve tarzı olabilir. Ancak; bu her temenni ve dilekte samimi olduğunu göstermez.


** Ederi beş para etmeyene verilen manevi destek zamanla gönlü iflasa sürükler.


** Günah var, isyan var izbe yerlerde büyüyüp giden. Nedametimi leylak kokulu serinliklere döndür. Karanlıklarımı aydınlığa çevir.


** Günlerdir çektiğim hasretim , yüzünde sakinleşip dinecek biliyorum sevdiceğim.


** Narin ipek tüllerde ördüm , besledim bitimsiz sevdamı ilmik ilmik. Sen bir tek, inan ki bir tanecik.


** Kokun sardı evimizi kadınım buram buram. Öyle özlüyorum ki tarifsizce şu an.


** Senin teninde beş mevsim barınır. Bu gözler nasıl başkasını tanır.

( Yaşam Heybemden - 73 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 19.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.