Çal cananım dinleyim, gönlümce ince sazı, beni   rahatsız  etmez, baharların  ayazı,
Kimseyi de hor görmem,soylu bir Türkmen kızı.benliğimi sarınca,isyanda gönül sazı.
        
        Kalp arsam da bekliyor, yerleşeceği saray,ağustosta serindir,karakışda da sıcak.
        Benimserse yuvayı,yaşamamız  çok kolay. çünkü açık olacak,iki kollu bir kucak.

Dilerim ki denk  gelsin, yüklerin   ağırlığı,  "bu senindir bu benim"  tartışması  olmasın. 
Daha da artmalıdır,k a l p l e r i n  duyarlığı ,sevginin  yatağına  kara  yılan dolmasın.

        Saçımız ağaracak,dişimiz dökülecek, durmadan eskiyoruz  doğanın  kanunudur 
        İhtiyarlık çağında,belimiz bükülecek,sağlam kalan kemiğim sıhhatimin  unudur.

Amma;s e v g i   e s k i m e z,gittikçe tazelenir,buna etki ediyor,maddemizin varlığı,
Gençliğin s e r m a y e s  i , ihtiyarlıkta  yenir. kendisini gösterince  eforların darlığı.

       Bir defa  Ç i ç e k  açar, hayat denilen ağaç, o zamanlar makbüldür kokusuyla renkleri .        
       Yapraklar dökülünce,tende çoğalır tıkaç, topraklara  terk  eder, kan  taşıyan  künkleri.

============0030=============3129 ==============026/06/2014 ==============
( Gönül Dengini Arzular başlıklı yazı Özçiçek tarafından 25.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.