Hissiz kalacaksın yollarda sırtının amansız yükü                                                                                                      Hırslı yaşamlarda çürüyeceksin yüreğinin mizanı kayacak                                                                                 Hissiz sokaklarda kaskatı kesileceksin ardında küçük bir umut sili                                                                  Heyulalar yükselecek omzunun üstünden şaşırıp kalacaksın                                                                               Belirsiz meskenlerin içinde bitevi yaşayacaksın                                                                                           Duyguların bir zıtlık teoremi,zıtlıkların gölgesinde nefes alacaksın                                                                      Bazı cümleler soluklarının çevresinde hüzne kavuşacak,hüzünler cümlelerde kısa bir gözyaşı                               Kör dünyalar beyhude çocuklar yalnızca yalnızlığın seninle beraber                                                                       Karşında duruyor yaşayışlar,her yaşayış kalabalıklardan bi-haber                                                                     Kaldırımlardan sarkan eller sıkıyor boğazını,her kaldırım biraz hüzün taşır                                                          Kışların içinde gezinen bir bedevi gibi şaşkın bakacaksın semaya                                                                Kalbinin içinde kör silsileler sallanır,keskin rüyalarla yıkanan kalpler sahiplerini tanır                                         Kasvetli yollardan geçeceksin bir şehrin caddelerinde,arayacaksın ruhundaki esrarengiz maddeyi                      Kuş misali uçucaksın mavnalardan kimsesiz parklara seni vurmaya çalışacak bazı bedenler                                    Kör dünyalar beyhude kendi aynandan dünyaya bakacaksın                                                                                  Kör dünyalar beyhude kimsesiz bedenlerde kendi ateşinle yanacaksın.....                                        
( Kör Dünyalar Beyhude başlıklı yazı ercaga tarafından 26.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.