Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 30.05.2017
Okunma Sayısı : 1081
Yorum Sayısı : 0
Azı karar çoğu zarar

     Hafif rüzgâr eser de serinleriz, temiz hava getirir bize. Şiddeti çoğalınca da çatımızı uçurur, dalımızı kırar.
Ateşle ısınır, aşımızı pişirir, yolumuzu aydınlatırız. Ateş yere düşünce evimiz ocağımız kül olur, elimizi değdirsek yakar.
Yağmur berekettir. Bağı bahçeyi canlandırır.
Barajları doldurur. Canlıların hayat suyudur.
Fakat çoğalınca, can alan, maddi hasar veren selin de ana maddesidir.
     Fikir ve inançlar da öyle. Ölçü ve niyet, amacından uzaklaşıp başkalaşınca, mutluluk ve övünç kaynağı olmaktan çıkıp, kendimize ve çevremize zarar veren bir kaynağa dönüşebiliyor.
      Ders almak istediğimizde, insanlık tarihi, yaşanmış örneklerle doludur.
30.05.2017
Ali Rıza MALKOÇ
#armozdeyis
( Azı Karar Çoğu Zarar başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 30.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.