Yalnızlıklar yalınayak geziniyor kör kuyularda                                                                                                Kuyular parçalanıyor kimliğiyle çatışan yağmurlarda                                                                               Yağmurlar,sonsuzluk perçemlerinde asılı en son umutlarla                                                                               Umutları unutan insanlık,efsunlara sığındılar batıl inanışlarla                                                                               İnanışlar insanlar için bir umut ipi,gökyüzü mavisinin sonsuzlukta yanışı                                                       Sararmış şiirler gibiydi meskenler,donuk likalardan geçiyor yaşayışlardan                                                            Şiirler insanların duygularıyla aheste aheste nirvanaya uzanışı                                                                                  Uzanışlar, zoraki mevsimlerde sakin bir çölün uyanışı                                                                                       Çocuklar uyandılar uykularından afaki silsilelerde bir su hayali                                                                            Hayali bir su yıkasın cihanı, tüm umutsuzluklar temizlensin                                                                                  Hayali bir mevsim sarsın şehirleri,musikiler içinden seslensin                                                                                 Tüm sesler sessizlikleriyle müsavi, su hayali kuran çöllerde ilerlesin                                                                         Silinsin tüm eziyetler maveralardan,son bulsun tüm hüzünler                                                                       Hüzünlerin arasında bize sonsuzlukları fısıldasın güzinler                                                                             Güzinler haykırsın gerçekleri,gerçekleri çağırsın güzinleri                                                                                 Yaklaşan akşam saatlerinde kör bir adam semaya sessizce baksın                                                                     Silinsin artık mutsuzluk şehirleri,aksın caddelerden mutluluk nehirleri.....                                            
( Silinsin başlıklı yazı ercaga tarafından 10.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.