Menevişlerin renklerini ilk açtıkları huzur dolu günler                                                                                       Huzur dolu günler geride mi kaldı,neden acı dolu mevsimler ?                                                                  Mevsimler ağaçların önünde,ağaçlar mevsim gözlerinde gizli                                                                               Gizli hayaller peşinde koşanlar,attılar yine boşvermişlik sahillerine bir iz                                                      Sayfiyelere kaçtı insanlık,metropol debdebesinden sıkılıp,bakışları sert içinde seyfler gizli                         Gökyüzü çekti elini maceralardan,yaşam macerası daha mı kirli şimdi?                                                                      Lir çalıyor bir Yunan Tanrısı bir odada,,elinden masmavi bir kir aktı sessiz bir ikindi                                           Kısa boylu bir çocuk oynuyordu çekmecelerle,çekmecelerin ucunda bir tespih                                                      Yunan Tanrısı yan odadaki çocuğa göründü,eliyle onu yanına çağırdı,elinde masmavi liri                              Çocuk hafif ağlamaklı haykırdı:Yunan'a varamayız biz,bize Türk'ün nefesi yeter                                             Yunan Tanrısı'nın elinden liri düştü,çocuğun bakışları bulutlara değer                                                               Yunan Tanrısı kayboldu hemen,çocuk çekmeceye hafifçe boynunu eğer                                                                   Tespih tebrik etti küçük çocuğu,gözlerinden öptü sonsuzluklar sessizce                                                           Çocuk uyandı düşünden,çekmecenin ucunda düşmek üzere bir bayrak                                                               Hemen kaldırıp koydu bayrağı komidinin üstüne,alnı arş kadar ak                                                                        Çocuk durma,çalış millet için,dar geldin sana sıcacık yatak                                                                           Çekmecelerin ucunda milletin şarkısı,Türk'ün öz benliği var.....  
( Çekmecelerin Ucunda başlıklı yazı ercaga tarafından 19.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.