2014 Yılının bir haziran ayında Edebiyat Evi ailesine dahil olmuşuz, ne güzel. O günden bu güne, deneme olsun, öykü olsun, şiir olsun sekiz yüzden fazla edebi niteliği olan eserler eklemişiz sayfalara. Teveccüh göstermişler, okurlar ve yöneticiler bir dolu gün birincilikleri vermişler yazılarımıza, şiirlerimize... Her zaman gururdur bizim için...


2015 yılının 14 şubatında Başkent Öğretmen Evinde ve daha sonrasında da Denizli'de Adem Bey, Zekeriya Hocam ve Safiye hanım, Bekir Akbulut (İhlasi), Adem Çoban kardeşim gibi bir çok dost canlısı önce insan sonra şair ve yazar ile tanışma fırsatımız oldu... Bu dostlukları ömrümüzün sonuna kadar gurur ile taşıyacağız ondan kimsenin şüphesi olmasın...


Site ana sayfasının en üstünde bir logo ve sürekli bir silinip tekrar yazılan bir yazı var. Hepimiz, her gün görüyoruz bu yazıyı ''EDEBİYAT EVİ 5 YAŞINDA'' Ne güzel gurur verici lakin bu yazı 2014 yılında da 5 yaşı gösteriyordu, şimdilerde geldik 2017 yılına sitenin üç yaş daha alıp sekiz yaşına girmesi gerekirdi aslında... Hayır desem ki yaş pastalar pahalı da kutlama yapmak istemiyorlar, o da değil.


Burası bizim yuvamız, evimiz. Sıcacık bir ortam, sıcacık dost canlısı bir sürü bayan ve erkek, kimi bizden büyük, ağabey diyoruz, kimi bizden küçük kardeş yerine koyuyoruz. Her şeyden önemlisi burası hem bir hayat okulu hem de bir edebiyat ve şiir okulu... Bu okulda not korkusu, geçme kalma korkusu da yok, almasını bilene, okumasını sevene, eğitiminde öğretiminde hası ve âlası var...


Yok, yok çözdüm ben olayı burada bir hatırlatma bir anımsatma var, tabi anlayana, biz hep genç ve dinamik bir edebiyat sitesiyiz denilmek isteniyor. Ben böyle anlıyorum... Dinamik ve genç kalabilmek popülariteyi koruyabilmek de her sitenin her babayiğidin harcı olmasa gerek. Bizim yaş her sene artsa da Edebiyat Evi yaşlanmıyor hep genç hep dinamik... Edebiyat Evinin Türk Edebiyatına katacağı daha çok güzellikler var, bekleyip göreceğiz inşallah...
( Edebiyat Evi Yaşlanmıyor Ne Güzel başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.