Gecenin karanlığı ormana inen uçan dairenin ışıklarıyla aydınlandı. Geminin altından buhar yükselirken kapı açıldı. Bacakları ve kolları ince uzun, başları kameraya benzeyen iki uzaylı etrafı inceleyerek araçtan çıktı. Adım attıklarında dallarda tünemiş baykuşlar uçup uzaklaşıyordu. Ormanda yalnız değillerdi. Ağaçların arasından kendilerine doğru yaklaşan sarı bir ışığı fark ettiklerinde durdular. Elinde fener, başı önde bir adam mırıldanarak yanlarına kadar geldi. Uzaylıları fark etmemişti. Omzuna sivri parmaklı el dokununca durdu. Kafasının içinde sesler uğulduyordu. Dikkat kesildi. "Ne aradığımı mı soruyorsunuz?" diye kendi kendine konuştu. "Hayatın anlamını." Bir kaç adım atmıştı ki durup feneri yüzlerine tuttu. "Siz ne arıyorsunuz?"

( Fenerin Gizemi başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 27.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.