Oy, oy, oy!Sayın Gölge seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Sevmesem seni böyle çanta gibi yanımda taşımaktan vazgeçerdim. Hoş ben vazgeçsem de sen benden asla vazgeçmeyeceksin, bunu da biliyorum. İyi ki varsın, uzanıp kısalsan da zaman zaman iyi ki takibindeyim...



Sana bir şey itiraf edeyim mi, her yerde peşimdesin peşimde olmaya da hiç de sesin soluğun çıkmıyor. Benim laflarıma maydanoz olmuyorsun bazı ukala arkadaşlarım gibi, işte bu ziyadesi ile hoşuma gidiyor. Ben de senin üstüne basmamaya çalışıyorum, büyük gayret gösteriyorum bunun için inan ki... Hoş üstüne bassam bile gıkın çıkmıyor asla...



Ben o Diyojen'in söylediği veciz cümle ''Gölge etme başka ihsan istemem.'' lafını bazı zamanlar söylesem de kimilerine, kimi zaman da hiç haz etmem o cümleden. Gölge etmek de lazım, gerekli olduğu yerde insan sevdiklerine değil mi? Çocuklarım, benim onlara gölge ettiği mi bilmeli mesela, o zaman bana olan saygı ve sevgileri daha da artacaktır eminim ki... Bayrağımın gölgesi her zaman lazım benim yurdumun insanlarına... Bazı siyasilerin ise ne kendi cisimleri ne de gölgelerine gerek yok, unutulup gidecekler zaten bir müddet sonra...



Ah be gölgem ah! Güneş kayboldu mu sen de bakıyorum ufak ufak volta alıyorsun yanımdan. Çok arıyorum seni geceleri... Anlıyorum sen de benim ile yoruluyorsun gündüzleri, tabi geceleri dinlenmek de senin en doğal hakların arasında... Nerelere kaçıyorsun, kimler ile teşriki mesaide bulunuyorsun ben de hiç bilmiyorum, sana da sormuyorum farkında isen... Hem sorsam ne olacak, bilirim ki sır küpüsün, ağzını kimselere açmazsın...



Kimi zaman spor yaptığımda basket, voleybol ya da futbol oynarken de beni hiç bırakmıyorsun. Ne güzel... Ben maçlarda heyecanlansam da sen de tık yok. Hayır bir de benim ile sen de heyecanlansan bu sefer işin içinden hiç çıkamayacağız biliyorum ki... Diliyorum ki Rabbimin gölgesi yurdumuzun üstünden hiç eksik olmasın, yoksa nice olur halimiz... Her zaman gariplere yoksullara gölge olmaya çalışalım ki belki de bu vesile ile biz de ahirette sevgili Peygamberimiz Hazreti Muhammed sav.'in sancağı altında gölgeleniriz. Hayatımızda ki en güzel gölge de o olacaktır Allah nasip ederse tabi... Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( Gölgem İle Muhabbet başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.