Gümüşi bir buhurdanın rayihası parlattı sokaktaki emekçi insan ellerini                                                             Limoni bir koku yayıldı,bitmiş bayramların sofrasından,bayramlar meçhule ellerini salladı                            Siyahi bir arbede başladı insanların arasında,münakaşa iklimi tüm cihanı salladı                                                       Semavi bir silsile mi gerek,yoksa küçücük bir gülücük mü sevgilerin adı                                                         Sessizlikte esrikleşen bir boş bardak gibi,uzun gecelerde yahşi anların yadı                                                          Mor sümbüllerin ekseninden sıçrar bir bülbülün güle olan itimadı                                                                        Merhale dolu sokakların pençesinden kurtulanların nedir istidadı?                                                                    Meçhul acılar mahzeni açıldı sessizce koyu gecenin zeminine                                                                           Küçük bir çocuk çıkardı kafasını hayali penceresinden,dilindeki rehinine                                                              Küçük bir çocuk dini bir metin içinde okudu sonsuzluğun gözlerinin içini                                                              Küçük bir çocuk sabah yelinde söyledi acıların ilk ilahisini                                                                              Küçük bir çocuk aldı eline yetimlik yaftasını,yazdı meçhulluğun hikayesini                                                       Küçük bir çocuk verdi gençliğini bir monşere.çizdi geleceğinin reçetesini                                                         Küçük bir çocuk serdi yalnızlığını gökyüzüne,kutsadı yalnızlığının sisini                                                             Küçük bir çocuk iltifat etti küçük bir kız çocuğuna,okşadı kör nefesini                                                        Gözlerini görseydi eğer Mecnun,mecanin olurdu                                                                                                  Meçhul acılar mahzeni kapandı sessizce,geceye yıldız doldu.......
( Meçhul Acılar Mahzeni başlıklı yazı ercaga tarafından 6.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.