''Amerika İki Sebep ile Güçlüdür ülkesinde ki vatan hainlerini bulur öldürür. Diğer ülkelerde ki vatan hainlerini bulur kullanır'' HENRY KİSSİNGER Budur Emperyalizmin Özeti...


Eski ABD Dış-işleri Bakanı Henry Kissinger ne de güzel özetlemiş emperyalizmin çok geniş bir yelpazeyi etkileyen uluslararası politikasını... Bir yerde kendi alçaklıklarının kendi ağızları ile tescili... Çok şaşırdım, demek ki ABD yani Sam Amca diğer adıyla vatan hainleri arasında ayırım yapıyor. Hiç yakıştıramadım bu süper güce... Bak sen bak... İnsan Amerika gibi bir ülke de neden vatan haini olur ki? Bunu da sorgulamamız lazım. Devletin politikalarını beğenmez, eleştirir kıyasıya... Fakirdir, garibandır, ezilen hor görülen kesimlerdendir... Eğer ki belirgin sosyal bir statüsü yoksa insanın Amerika'da hiç sorun değil Sam Amca için... Lakin önemli görevlerde, kilit noktalarda olup da devleti ve politikalarını eleştiriyorsanız, o zaman yandığınızın resmidir. Ya pasifize olursunuz ya da bir şekilde sosyal ve iktisadi olarak linç edilirsiniz...


Zaman zaman çok ender de olsa basiretli, dirayetli, barıştan yana adamlar gelse de geçmişte Kennedy'de olduğu gibi, bir şekilde onu ya çalıştırmazlar ya da kısa zamanda yok ederler. Kim vurduya gider adam ve kimselerde ağzını açamaz...


Dünya üzerinde ki bütün darbelerde süper güçlerin gizli servislerinin parmağı vardır mutlaka. Oysa ki dışarıdan bakan biri o darbeyi o ülkenin silahlı kuvvetleri, generalleri yaptı zanneder, öyle bir algı oluştururlar, basın yayın organları yoluyla, kamuoyunda... Bizim bir generalde öyle demişti geçmişte darbe için ''Ne Amerika'nın haberi olması karılarımızın bile haberi yoktu darbe yapacağımızdan.'' Adamlar birbirlerinin askeri lojmanlarında diş fırçalamalarını bile duyacak kadar gelişmiş sistemler ile ülkeleri uzaydan dinliyorlar...


Vatan hainliği, öyle yenilir yutulur lokma değildir. O kara lekeyi alnına bir kere süren, ahirete de vatan haini damgası ile gider. Bunun yanı, ortası yoktur. İnsan ya vatanını sevecektir son nefesine kadar ya da hainlikten geri durmayacaktır. Tarih kitapları hiç bir zaman aklayamaz vatan hainlerini... Zemzem suyu ile yıkansalar bile o pislik üzerilerinden ve ruhlarında bir yerlere gitmeyecektir... ''Vatan sevgisi imandandır.'' O zaman şunu rahatça söyleyebiliriz. Vatana hainlik yapanlar ise, imansızların ta kendileridir...


Bazen bakarsınız da göremezsiniz. Perde gelir gözlerinize ya da basın yayın yoluyla aklınızı dağıtırlar, kafanızı bulandırırlar... Kimi vatan hainlerini bu vatanın mümtaz evladı sanırsınız, kimileriniz de hain zannedersiniz aslında yüreklerinde sevgi, coşku dolu vatan aşıklarıdır.


Şu anda dünya da büyük bir paylaşım savaşı var. Emperyalistler her yere askerlerini yolluyor. Yalnız dikkat edin yapılan savaşlarda işbirliği yaptıkları askerlerden elli kişi ölüyorsa kendi askerlerinden üç kişi beş kişi ölüyor. Adam kullanmasını iyi biliyorlar ki toplum mühendisliği yani ajanlık konusunda her türlü argümanı da sonuna kadar kullanıyorlar. 


Emperyalizm bir gün bitme noktasına gelecekse ve kendi sonunu kendi hazırlayacaksa, bu sadece beddualarımız ile olmayacak inanın ki... Özgürlük ve gerçek barış, onu gönülden isteyenlerin büyük çabalarına, büyük gayretlerine dayanarak gerçekleşecek. İşte o zaman daha da insanca bir yaşam, daha da milletlerin birbirine saygı duyduğu bir dünya olacak. Çok mu zor? Zor ise de imkansız değil. Hepinize en derin sevgi ve saygılar.. 

( Vatan Haininden Hainine Fark Var başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.