Bu gün bir çok evde futbol maçları canlı izlenmektedir. Stadyum'lar da yapılan tezahüratlar hiç garibinize gitmiyormu arkadaşlar? Bir takımın taraftarı ''ÖLMEYE GELDİK ÖLMEYE''diye bağırıyor, Allah aşkına arkadaşlar böyle tezahürat mı olur; spor sağlıklı olmak için yapılmaz mı?

 

 

Bu kötü tezahüratlardan nasibini alan bir camiada hakem camiasıdır;yeter artık yeter herkes isyan ediyor başta hakemler olmak üzere, dilinizi boşa yoruyorsunuz hakem'in karar değiştirmesinin örnekleri dünya da çok azdır. Ayrıca bilinçsiz futbolcularda beni çileden çıkarmaktadır, dünyanın her yerinde forma çıkarmaya sarı kart gösteriliyor işte; niye ısrarla gol atınca formanı çıkarıyorsun kardeşim. Sonra futbolcuların gece hayatları onların sonunu hazırlamaktadır. Bilmem kim takım, adı önemli değil, ''SEN BİZİM HER ŞEYİMİZSİN'' bir takım bir insanın her şeyi olabilir mi arkadaşlar size soruyorum? İnsanın her şeyi ailesidir, çocuklarıdır, vatanıdır, dinidir, Allahıdır. Kendi takımın maç yaparken sahaya bir şey attın mı takımına ceza geliyor işte, gün gibi aşikar niye hala atıyorsun ısrarla...

 


Geçen senelerde galip bir takımın taraftarı sahaya girince maçta rakip takım galip ilan edildi, ne oldu şimdi kime zarar verdin sen. Avrupa'da çok ağır cezalar verilmektedir. Allah aşkına söyleyin arkadaşlar bir insan ''DÖNER BIÇAĞI''ile niye maça gelir. Polise de şunu söylüyordur herhalde; abi ben seyyar dönerciyim maçta yolumu bulacağım biraz yoksa başka bir amacım yok. Diğer sporlara sadece TRT önem vermektedir, onun dışında ki kanallarda futboldan başka bir şey ara ki bulasın. Holiganları ile ünlü İngiltere bile neredeyse statlarda ki olayları sıfıra yakına indirmiştir. İstersek biz de yaparız. Sevgi ve saygılarımla... 

 

 

Herşeyi abartmayı çok seviyoruz. Yıllar yılı Puşkaşlı Macaristanı 3-1 yendiğimiz maçı konuştuk. Yıllar yılı Almanya ile Berlinde 1-1 berabere kaldığımız maçı konuştuk. Yıllar yılı Galatasaray’ın seneler önce UEFA Kupasında ve Süper Kupa’da kazandığı şampiyonluğu konuştuk hâlâ da konuşuyoruz. Atı alan Üsküdarı geçti, adamlar bizden sonra defalarca şampiyon oldular biz hâlâ yerimizde sayıyoruz. Bir tane Türk Futbolcusu Avrupa’nın bir büyük kulübüne gitti mi olay oluyor basınımızda...

 

 

Spor bu, dostluk ve kardeşlik ön planda olmalı her zaman. Zeki, çevik ve ahlaklı olsun bizim sporcularımız her zaman her ortamda Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün dediği gibi... Doping, taşkınlık, küfür, hakemlere itiraz, sporcuların hiç yapmaması gereken hareketlerden... Hepinize en derin sevgi ve saygılar...

( Yurdumuzda Spora Bakışımız başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.