Bahar soğuk geçti derken nihayet sıcaklar iyice bastırdı ve de bunaltmaya bile başladı. Geçen gün internet de bir haber sitesinde rastladım belki birçoğunuzda görmüşsünüzdür. Ankara'nın en işlek caddelerinin birinde gecenin on ikisinde dört kafadar, alkollü oldukları her hallerinden belli, biraz tartıştıktan sonra, içlerinden biri caddeye boylu boyunca yattı. Demek ki burada ''Şişede durduğu gibi durmuyor''lafını bir daha aklımızın bir köşesine not etmemiz lazım. Edebinle içiyorsan iç arkadaş sapıtmadan, kimsenin başını da belaya sokmadan, şimdi orada şoförlerden biri adama çarpı verse, al başına belayı...



Kuşlarımızı, kedilerimizi besliyoruz yine yemek artıkları ile. Özellikle su büyük problem, her ne kadar dünyanın dörtte üçü sular ile kaplı ise de bu suların ancak yüzde dördü beşi içme suyu olarak kullanılabiliyor, geri kalanları tuzlu su ve kirli su olduğu için kullanılması sakıncalı...



Çocuklar karnelerini aldılar. Şimdilik bir sakatlık yok karnelerde. Kız daha ilköğretimde onda problem yok, Allah'a şükür oğlanda da yok o da ders bırakmadan üniversite iki ye geçti kerata bu sene. Takılıyorum bazen, oğlum size karne niye vermiyorlar diye ya da ''Bu sene veli toplantısı olmadı hiç oğlum, yoksa derslerin zayıf da sen bana söylemiyor musun'' diye. Ne veli toplantısı baba onlar geçmişte kaldı geçmişte deyip geçiştiriyor kerata...



Terör olayları yudumun en baş sorunlarından biri olmaya devam ediyor yine. İçimiz parçalansa da, yüreğimiz burkulsa da fazlası ile gözyaşlarımızı bir türlü durduramıyoruz. Biliyoruz ki bu alçaklıkların hesabı ama bura da ama ahrette mutlaka sorulacak. Sorulacak olması yüreğimizi az da olsa ferahlatıyor en azından...



Okullar tatile girince iş yerimizin sokağı da nispeten sakinleşti az da olsa. Oysaki alışmıştık çocukların seslerine tantanalarına. Üniversite sınavları da bittiği zaman büyük şehirler iyiden iyiye sakinleşir artık. Trafik de epey rahatlayacaktır...



Bizim meslekte de kışın ayakkabı yıpranmaları daha fazla olduğu için haliyle satışlar epey geri gidiyor yazları, ama kışın arada ki farkı kapatırız Allah'ın izni ile...



Havadan sudan bahsederek yine geldik bir yazının sonuna. Tatile çıkacaklar aman ha dikkatli ve yavaş gidin, emniyet kemeri olayını da sakın göz ardı etmeyin. Kalın sağlıcakla...



Sevgi ve saygılar tabi ki...



Haziran   2012

( Havadan Sudan - 8 - başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.