Aydınlıkların yıkadığı,dost gülüşlü masmavi bir deniz                                                                                               Denizlerin sustuğu,sessizce bekleştiği ılık bir beniz                                                                                                Ilık bir beniz etrafında sıralandı bütün sevgi gezegenleri                                                                                        Ilık bir rüzgar yayıldı kumsallardan serkeş serlere                                                                                             Serkeş eşkıyalar mı susturdu şehirdeki cesur erleri?                                                                                          Bedbin kederler mi uyuttu dünya serüveninde bedenleri?                                                                                 Belgin sokaklar mıydı gökyüzünü haince yanıltan?                                                                                         Bungun içkiler içen bir çocuk  eşit şehirlerde akan kana                                                                                              Hercai rengi yok mı kanın,sadece kızıllık mı akar tana?                                                                                          Hercai rengi yok mu dostluğun,ulaşmaz mı geceler sabaha?                                                                               Sessiz bir sabah yeli alıp götürsün kuşkuları,ulaşşın tenler felaha                                                                      Sessiz bir ağaç sonlandırsın sonsuzluk ağıdını,ulaşsın nev-bahara                                                                   Kimsesiz geceler diyarına dost olan çocuklar kavuşssunlar güneşlere                                                                         Kimsesiz heceler sürdürsün şiirleri,heceler birleşin gecelerle                                                                                   Düşsem maviliğe,yoksa sen maviliğin içinde bir düş müsün? 
( Düşşem Maviliğe başlıklı yazı ercaga tarafından 14.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.