Darbeye karşı koymaya;' Ya Allah, Bismillah, Allahu Ekber' nidalarıyla, gökleri delen sala sesleriyle başladık. O ruhsuz çakallar tahmin edememişti ama bizim aslan gibi yürekli, demir gibi güçlü ve vatanına her daim sadık, ölümden zerre kadar korkmayıp kendi  alınlarından vurabilecek asil kahraman vatan evlatlarının olduğunu. Aynı Mustafa Kemal ATATÜRK'ün savaşa giderken askerlerine söylediği söz gibi;' Ben Size Taarruzu Emretmiyorum, Ben Size Ölmeyi Emrediyorum'. İstiklal Marşı'nda  da söylendiği gibi;

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak,
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak,
O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak,
O benimdir, o benim milletimindir ancak.

Biz bu vatanı kolay da kazanmadık sokakta da bulmadık. Bu yüzden ne kolay kolay teslim ederiz ne de sokaktaki birkaç ruhsuz cuntacıya veririz. Biz Bir Ölür Bin Diriliriz. İşte şehitlerimiz için Allah-u Teala'dan Ayetler;

“Allah yolunda öldürülenlere ‘ölüler’ demeyiniz. Bilâkis onlar diridirler, lâkin siz anlayamazsınız.” (Bakara, 154)  “Allah yolunda öldürülenleri sakın ölü sanmayın. Bilakis onlar diridirler; Allah’ın, lütuf ve kereminden kendilerine verdikleri ile sevinçli bir halde Rableri yanında rızıklara mazhar olmaktadırlar. Arkalarından gelecek ve henüz kendilerine katılmamış olan şehit kardeşlerine de hiçbir keder ve korku bulunmadığı müjdesinin sevincini duymaktadırlar. 

Onlar, Allah’tan gelen nimet ve keremin; Allah’ın, müminlerin ecrini zayi etmeyeceği müjdesinin sevinci içindedirler. “ (Âl-i İmrân, 169-171)

Bedir Savaşı Sırasında Allah Rasûlü -sallâllâhu aleyhi ve sellem- buyurdular: “–Her kim, bugün düşmandan yüz çevirmeyip sebât eder, şehit düşerse, Cenâb-ı Hak elbette onu cennete koyacaktır. Bugün şehit olanlara Firdevs Cenneti hazırdır. Hücûm ediniz, hamle ediniz!” (İbn-i Hişâm, II, 267-268) İşte bu Ayet ve Hadislerde buyrulduğu gibi sakın Şehitlere Ölü demeyiniz bilakis onlar diridirler.

                                                                                                                                        BeniTan




( Bir Kardeş Kaybettik Bir Milyon Kardeş Kazandık başlıklı yazı BeniTan tarafından 15.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.