Gazetelerde sabah sabah güzel bir haber. ''Malatya İnönü Stadında toplanan yaklaşık yirmikibin kişi, kitap okuma rekoru denemesi için, aynı anda 20 dakika kitap okudu. Kitap okuma rekor denemesi, noter huzurunda gerçekleşti. Malatya Valisi Ulvi SARAN, İnönü Stadında gerçekleştirilen etkinliğin ardından, gazetecilere yaklaşık 22.000 genç ve yetişkinin aynı anda ve yerde sesli kitap okuyarak dünya kitap okuma rekorunu kırdığını söyledi''



Hah şöyle ya, saçma sapan Guinnes rekorlarını atın bir kenara ya da çöp sepetine. Neymiş o; yok bir dakika da otuz tane yumurta yemiş, elli tane gazoz içmiş, seksen tane kazağı üst üste giymiş, kazığın üstünde kırk saat oturmuş. Bunlar insan metabolizmasını zorlayan ve bozan şeyler zaten. Hiç gerek de yok böyle rekorlara...



Konu kitap ise, kültür ise, okumak ise, bunlara her zaman varım. Sonuna kadar destek. Böyle güzel etkinliklere imza atsın yurdumun çocukları gelsinler alınlarından öpeyim. Böyle rekor kırın hiç durmadan saçmalıklara gerek yok... 

MAYIS  2011
( Böyle Rekor Kırın Alnınızdan Öpeyim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.