Bir bora,masmavi bir ışık kayıkların bordasında çırpınan                                                                                       Bir soluk,sokakların gri yüzündeki karamsı lekede yankılanan                                                                               Bir mevsim kendi adını unuttu,sessizlik bir mevsim yüreklerden haykıran                                                             Bir melek kaskatı kesilmiş bir  Hz.Meryem ikonasının önünde,insan siluetleri aynalarda yargılanan                        Bir balıkçının konuşur nasırlı elleri yeni düşler kuran bir kasabayla                                                                       Bir şairin susar muttaki elleri,susar kendini kaybetmiş bir şehirle                                                                          Bir ressamın sürreal simgelerle yıkanır resimleri,boyanır kırmızı çiçeklerin rengiyle                                             Sonsuzluklarla harp eden bir kayık ilerliyor derbeder bir menzilde                                                                     Sakıt bir kanun gibiydi yıldızlar için yaşamak,yıldızlar ölüyorlar bir nehirde                                                         Sarsılmaz bir ışık hüzmesi vuruyor ahşaplardan masalara,masalar ölüyorlar bir kadehte                             Serseriler elinde bizar bir köy ağlıyor çeşme başında,köyün kızları kalıyorlar bir ikilemde                                    Silsilelerle harp eden bir kayık ilerliyor bedbin bir menzilde                                                                                       Ezilmiş bir çocuk gibi eğmiş başını güneşe balkon taşları,seyrediyorlar Boğaz'ı                                               Ezilmiş bir aydınlık gibi kurulmuş Boğaz etrafında konağın güneşten  sanki kurumuş boğazı                          Sessiz kayıkların gürültüsü tüm mevsimlerde sırayla hissedildi                                                                          Sessiz kayıkların gürültüsü tüm evlerde yalnızlar tarafından işitildi....
( Sessiz Kayıkların Gürültüsü başlıklı yazı ercaga tarafından 21.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.