''Amerikan-İslam İlişkileri Konseyi'nin son raporuna göre, ABD'deki İslamofobik olaylarda yüzde 91 artış oldu Müslümanlar en çok şiddet içermeyen tacize maruz kalıyor.'' BASINDAN


Bu gün dünyanın çeşitli yörelerinde bölgesel ve küçük çaplı savaşlar yaşanıyor. Bu yaşanan savaşların ve şiddet olaylarının büyük çoğunluğu Müslüman Ülkelerde ve İslam Coğrafyasında gerçekleşiyor dikkat ettiniz mi? Hristiyan veya başka bir dine tabi olan bir çok ülke de savaş ortamı da yok, fazla anarşi ortamları da oluşmuyor. Ekonomik olarak da belli bir gelir düzeyini yakalamışlar haliyle... Yokluğun ve yoksulluğun olduğu her yerde bir iktidar mücadelesi ve savaş var. Lakin bu savaşlarda her ne hikmetse kullanılan silahlar ya ABD menşeli, ya İngiliz menşeli, ya Rus yapımı, ya Alman yapımı, Hollanda yapımı, yani hep gelişmiş ülkelerin silahları... Bu silahlar oralara nasıl gidiyor? Madem ki batı demokrasiyi çok seviyor, barışı çok seviyor, o zaman neden sürekli silah üretip de az gelişmiş ya da gelişmekte olan ülkelere bunları eoru ve dolar karşılığında çılgınca pazarlıyor...


Orta Doğu Coğrafyasında adı İslami Direniş Örgütü olan büyük ve küçük çaplı örgütlerin büyük çoğunluğu batılı ajanlar tarafından kurulmuştur, inceleyin bakın. Eğer ki Müslüman ülkeler savaştıkları düşmanlar ile tanka karşı kalaşnikof ya da uçağa karşı roketatar, argümanları ile savaş sürdürecekler ise bu savaşların kazanılmasına olanak yoktur. Yapılan sadece havanda su dövmektir... Adamlar gelir senin beldelerini yerle bir ederler, yüzlerce kişi ölür ve sakat kalır. Sen de iki tane İsrail askerini öldürürsün, sonra da cesetlerin üstüne ayağınla basarken, onların ürettiği kolayı içersin, yine onların ürettiği silah ile hava olsun diye bulutları tararsın...


Teknoloji üretmediğiniz, üretemediğiniz müddetçe batı sizi parmağında oynatır da siz de İslam adına savaştığınızı ve zafer kazanacağınızı zannedersiniz... Adı İslam olup da o adın arkasına gizlenen bütün terör örgütleri ne adına savaştıklarını zannederlerse zannetsinler dünya da İslamofobinin yani İslam Korkusunun artmasına sebep olmaktadırlar. Batı da zaten bunu istemektedir, Hristiyanlardan ve diğer inanç sahiplerinden İslama bir yöneliş olmasın asla... Canlı canlı insanların kafasını keserken bir de bunu filime alarak naklen yayın gibi herkese gösterdikten sonra bir Hristiyan ya da başka bir inanç sahibi ne düşünür siz bir bunu aklınıza getirin...


Allah Kur'an da ''Oku'' diyor, okumuyoruz. İslam'ın bir adı esenlik ve barış demektir, sözünü hiç duymamış gibi kulak arkası edip senelerdir savaşıyoruz. ''İlim Çin'de bile olsa gidin alın.'' diyen bir peygamber, Hazreti Muhammed sav'in sözünü hiç ciddiye almıyoruz, bunu batılılar uyguluyor, nerede icat edilmiş geliştirilmiş bir şey varsa gidip bulup hayatlarına geçiriyorlar... İşte sonrasında da İslam Ülkelerinin düştüğü acıklı durum ortada...


Bir dini topluluğun ya da herhangi bir cemaatin üyesi olan bir insan bir çok insanı rencide edecek şekilde hatalar yaparsa hem o insan hem de mensubu olduğu cemaat ya da kuruluş her ne ise bundan azami derecede zarar görür. Sırplar Bosna Savaşında binlerce Müslümanı katlettiler hiç acımadan. Hepimizin kafasında, bilinç altında hem Sırplara hem de Hristiyanlara karşı olumsuz düşünceler mutlaka oluşmuştur. Hakeza yine geçmiş yıllarda Fransızların Cezayir de yaptığı katliamlardan bütün Müslüman ülkelerde Fransızlar hakkında ve tabi Hristiyan da oldukları için ayrıca dinleri hakkında da olumsuz düşünceler oluştu kafalarda...


Müslümanlar her şeyden önce sabırlı olmak, çok çalışmak ve teknoloji üreterek batı ile bilim ve kültürlerini ön plana çıkartarak mücadele etmelidirler, bunun tek çıkar yolu budur. İslamofobi'nin zihinlerden silinmesinin yegane çaresi budur. ''Rahmet'im gazabımı kat kat geçmiştir.'' diyen bir yüce yaratıcı Allah'ın yanında biz kimiz ki onun adına insanları, hem de dindaş dediklerimizi ya da başka din mensuplarını kesiyor, asıyor, kurşuna diziyoruz. Allah'ın rahmet ve bereketi hepimizin üzerine olsun. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( İslamofobi Yükseliyorsa Suçlusu Bizleriz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.