Karanlıkların sesinde mat bir insan,gideceği meskeni arıyor                                                                           Karanlıkların sesinde ince bir loşluk,çıktığı mecrayı arıyor                                                                                   Karanlığın hörgücünde ağzı süt kokan bir çocuk,Dünya'ya geliş sebebini arıyor                                                    Karşıt cümlelerde bir gülümseme,hüzünler cümlelerde sevinçleri anıyor                                                                 Kaldırımsız sokakların pespayeliği var sanki bazı kelimelerde,bazıları da sıradan                                                    Kırık camların özlerinden doğan bir gökyüzü misali şimdi bulutlar                                                                    Kalbi kırık güneşlerle ısınmış bir gökkuşağı misali şimdi mevsimler                                                                     Korkusuzca düşmana atılan bir nefer  misali şimdi ağaçlar                                                                                       Bulutlar,mevsimler ve ağaçlar bir bulutun gökyüzü anılarında yerlerini alıyor                                                       Belirsizliklerin düşlerinden sıçrayan bir söz misali şimdi mavilikler                                                                         Bungun suların aktığı bir dereden azad olmuş bir sis misali şimdi kızıllıklar                                                              Çaresiz çocukların attığı kör bir çığlık misali şimdi karanlıklar                                                                       Maviler,kızıllar ve karanlıklar bir bulutun gökyüzü anılarında buluşuyor                                                                 Sessiz odalardan sıkılıp şehirlere ulaşan tiz sesler misali şimdi resimler                                                                      Sonsuzluktan akıp,duvarlarda parıldayan dakikalar misali şimdi masalar                                                                   Seçkin caddelerden yitip gelen bir hayalet misali şimdi kalemler                                                                         Kalem,resim ve masaların arasından bir bulutun gökyüzü anıları görünüyor....                                            
( Bir Bulutun Gökyüzü Anısı başlıklı yazı ercaga tarafından 29.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.