Çoğu zaman yurdumda ve dünyada üzücü bir dolu haber oluyor. Bazen de bunların arasına saçma sapan haberlerde girebiliyor. İşte size bir örnek. ''Buffalo Kanat Festivali'nde bir kişi, 12 dakikada 191 kanat yedi...ABD'nin Buffalo kentinde düzenlenen geleneksel Buffalo Kanat Festivali'nde Joey Chestnut adlı kişi 12 dakikada 191 kanat yiyerek rekor kırdı.Chestnut, dün düzenlenen geleneksel kanat yeme yarışmasında geçen yıl 183 kanat yiyen ''Kara Dul'' lakaplı Sonya Thomas'ın rekorunu da kırmış oldu.''İhlas son dakika

İnsanlar bu kadar vurdum duymazlar ve bu kadar saçma sapan işler ile uğraşıyorlar. Adam vurmak, bomba atmak, banka soymak terör ise bu da bir nevi terör. Dünya'da bu kadar aç açıkta ve yoksul insan var iken sen rekor kıracağım diye bir oturuşta 191 tane tavuğu yiyemezsin arkadaşım. Yersen de o garibanların hepsi sana beddua eder gece gündüz iyi insanlar ile birlikte...

Orta doğu ülkelerinden Ürdün'de geniş çaplı gösterilerden sonra benzin zammı protesto edilmiş. Ne güzel bir toplumsal birliktelik ve duyarlılık hareketi. Yıllardır düşünür dururum biz niye yapamıyoruz böyle protestoları millet olarak. Bir hafta kimse arabaya binmese neyimiz eksilir, tabi zorunlu haller dışında...

Yine şehitlerimiz var. Yüreklerimiz burkuldu. Ateşler düştü yüreğine bir dolu ailenin. Gizli ya da açık teröre destek veren ülkeler de vebal altında. Hiç bir zaman güçlü bir Türkiye istemeyenler. Ama şunu da unutuyorlar terör çok boyutlu bir toplumsal olgudur gün gelir sizi de vurur...

''11 yaşındaki kızı Mars'a göndermek için eğitiyorlar.Alyssa şu anda 11 yaşında ve 2035'te belki dönmemek üzere Kızıl Gezegen'e gidecek. NASA'nın seçip eğittiği 11 yaşındaki Alyssa Carson, nüfusu artırma ve koloni kurma projesi kapsamında ' Kızıl Gezegen'e gidecek, belki de dünyaya hiç dönmeyecek.'' İHLAS SON DAKİKA. Bu Amerikalıları anlamak gerçekten zor hatta zordan da öte. Velev ki bu kızımızı Mars'a gönderdiniz. Hayat yok, su yok, hava yok. Gidecek ve dünyaya dönemeyecek. Orada tabi kısa sürede kafayı yeyip yemeyeceği de meçhul. Mars'da öldüğünü farz edin bir mezarı bile olmayacak. Bunların hepsi ne adına yapılıyor. Bir ihtimal Mars'da hayatın olduğunu kabul edin. Adamlarda ki akıllar ters çalışıyor galiba Dünya'da bir büyük yıkım olursa ve ya kıyamet koparsa orada arkadaşlar insan neslini yeniden canlandırıp yok olmasını önleyecekler. Yanki kardeş bu düşündüğünüz şeyler Allah'ın gücünü ve kudretini hafife almaktır. Allah cc. sade dünya da değil kainatın her tarafına hakimdir...

Neyse başınızı ağrıttım bu pazartesi günü. Umarım güzel geçer gününüz. Her şey gönlünüzce olsun sevgi ve saygılar en derininden...

( Havadan Sudan - 10 - başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.