Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 7.08.2017
Okunma Sayısı : 1135
Yorum Sayısı : 0
Öylesine bir tefekkür

Kâinatı tefekkür eden, sanatkârını bulur.
Bilime aşık olan, Allah'ı bulur.
Allah'ı bulan, herşeyin ahenk içinde birbirine muhtaç olduğunu görür.
Kendini aciz ve muhtaç gören,  sevgiden beslenir, ve dağıtır. Dayanışmayı merkeze alır.
Analitik bir gözlem, düşünce ve inançla yaşayan,  haddini, hakkını ve sorumluluğunu bilir.Hayali, ideali; her anı, her yanı cennete çevirmek,
 düşüncesi tefekkür, her eylemi merhamet, her adımı insanlık, mirası gülistan kokar.
Eker, hasat eder, üretir ve dağıtır.
İsim değil iz bırakır, toprağa döner
ve süreç son bulur.
Isırmadan, incitmeten, öldürmeden, görmemezlikten gelmeden, aldatmadan, aldatılsa da aldatmadan sürdürebilmek yaşamı.
Mezar taşına : " insan geldi, insanca yaşadı, her varlığa şefkatle yaklaştı ve insanca göçtü" yazdırabilenlere ne mutlu.

07.08.2017
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Öylesine Bir Tefekkür başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 7.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.