Güldüren ve düşündüren bir anı

37 yıl önceydi. Lise 2.sınıfa geçmiştim. Tvlerde tek trt var ve yayın siyah beyaz.
Mobilya ustası bir komşu ile tv de reklamları izliyoruz.
"Uzun süren laboratuvar çalışmaları sonunda müjde........... iyotlu tuzu ürettik" diye bir reklam geçti.
Ustamız haklı ve yerinde , düşündürücü bir tepki vermişti gülerek:
"Hadi oradan, başka işiniz mi yok, yani uzun yıllar laboratuvara kapandınız, ürete ürete tuz mu ürettiniz, tuz zaten asırlardır vardı be, yani birşey bilmesek, dünyayı biz kurtardık diye yutturacaksınız"
Daha bıyıkları terlememiş gençtik.
Bugün o ustanın ne demek istediğini daha iyi anlıyorum.
Ağlanacak halimize gülmeye bile vaktimiz yok aslında.

12.08.2017
Ali Rıza Malkoç
( Güldüren Ve Düşündüren Bir Anı başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 12.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.