Dünyamızın güzide ülkeleri ABD yani Sam Amca ve Kuzey Kore didişmeye ve dalaşmaya başladılar en hırlısından. Şimdilik birbirlerine dişlerini gösterseler de ortalık bir türlü durulmuyor yine de gergin. Tabi Sam Amca askerliğinde hep jandarma olduğu için, bu jandarmalık tan da bir türlü vazgeçmiyor. ''Siz kim oluyorsunuz dünyayı ben dizayn ederim arkadaş Kuzey Koreyi de terbiyeli çocuk yaparım, icabında Rusyayı'da, Venezuellayı'da 15 Temmuz da olduğu gibi Türkiyeyi de, hepsini hizaya sokarım.'' deyip deyip duruyor...


Savaş çığırtkanlığı emperyalizmin olmazsa olmazlarındandır. Sam Amca eğer ki dünyada iki sene de bir karışıklık çıkartmazsa yaşayamaz, kahrından ölür, geceleri gözlerine uyku girmez, ekonomisi çöker. İlla bir yerlere girecek, türlü türlü kendinin icat ettiği bahaneler ile mutlaka bir yerleri sömürmeye çalışacaktır. O kadar büyük silah sanayisi var Sam Amcanın orada çalışanlar işsiz mi kalsın, değil mi ama? Irak'da nükleer silah olmadığı ortaya çıktı, yüz binlerce insan öldü, sakat kaldı geri zekalı emperyalistler yüzünden.


Kuzey Kore denen ülkenin başında ki Kim? Kim derken adamın adı öyle Kim yani, maceradan maceraya atılmakta çok maharetli... Daha önce babası ve sonrasında da kendisi ülkesini demir yumruk ile yönetiyor olsa bile Sam Amca ile hırlaşması yeni bir şey değil, yıllardan beri var. Bir yerde de halkı Sam Amca tehlikesi var diyerek katakulliye getirip uyutuyor gibi geliyor bana... Sadece iktidarda kalmak için insan kendi halkını bu kadar hafife alır mı?


İki ülkede de natokafa natomermer adamlar olunca haliyle ortam geriliyor ister istemez. Şu gerçeği aklı başında insanların bir çoğu biliyor, bir çoğu bunun bilincinde. Eğer ki dünya da nükleer silahlara ve silahlanmaya ayrılan para gariban ve fakir ülkelerde ki açlığı ve yoksulluğu yok etmek için harcansaydı, yeryüzünde ne gariban ne de fakir insan kalırdı...


Kuzey Kore yirmi beş milyonluk bir ülke... Sam Amca ile arasında binlerce kilometre var. Her iki ülkeden de vururuz, yakarız, yıkarız, füze göndeririz tehditleri gırla gidiyor. Olay da alttan almayı kimse bilmiyor. Sam Amca da yüzlerce nükleer başlıklı füze olduğu bilinen bir gerçek ve kimse de sesini çıkartamıyor Baş Jandarmaya, Kore de olunca Tü kaka... Emperyalizmin sonu geliyor gibi görünüyor. Yeni dünya düzeninde kimsenin kimseye efelik etmeyeceği bir anlayış hakim olsun dileyelim... 

( Nato Kafa Nato Mermer Hep Aynı Kafa başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.