Bu gün 17 ağustos.Marmara depremini yıl dönümü,Ölenlere rahmet diler,kalanlara da başsağlığı,

İçi  boşalan  toprak,  derinden  sekecektir ,
üstelikte  sallayan,  f a y l a r  yola dizilir.
altı oyulmuş toprak sonunda  çökecektir
bu çökmenin sonucu, canlı cansız ezilir................2.sayısız  fay  oluşur, mağaranın üstünde.
                                                                                    uzun  süre  dayanır, dirençli  ise  tavan.
                                                                                    duvarında çatlaklar,görülür de aslında
                                                                                    artçı sarsıntılarsa, insana  olmaz  ayan.
kalitesiz yapıdan,gevşemiş topraklardan,
kaynar sular fışkırır,derin yarıklar açar.
ve aniden yakalar, sağırca kulaklardan.
zarara uğrayınca ,dünyanın tadı kaçar..................3.doğal bir felâkettir, sel yangın ve zelzele,
                                                                                    yok  olanın   yerine, y e n i l e r i  yapılır.
                                                                                    c a n  ile  m a l ı n kaybı, çektirir acı çile
                                                                                    unutulan A l l a h 'a, o zamanlar tapılır.
başka depremler de var,ölüm, hastalık, iflâs,
"Mal canın yongasıdır"tekrar edinmesi zor.
toprak kap bile olmaz, su  seçtiğin altın   tas.
yok  olan  o  varlığın, yüreğine  kor  da  kor...........5.daha büyük bir deprem,siyasidir olanı,
                                                                                     ruhun  da  çalınınca,  aklını  yitirirsin.
                                                                                     v a t a n ı  unutursun, ihtirastır kalanı.
                                                                                     dostların ve çevrenin sonunu getirirsin.
dünya deprem alanı,kurtulan da pek olmaz,
öc almak,kindarlık,en büyük bir depremdir.
iktidar hastasında,hiç bir  Çiçek  barınmaz 
felâkete   dayanmak,  hümaniste  erdemdir....Dilerim ki insanlığın başın daha büyük felaketler gelmez.

=========================3558=======================02/08/2017==============                                                                                                            

( D E P R E M başlıklı yazı Özçiçek tarafından 17.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.