Yaş 25.

Yolun belki sonundayım. Yarısında olup olmadığım belli değil bile. Ömür hayırlı bereketli olsun da, uzunmuş kısaymış mühim değil.

Her şey yakın, bir o kadar da uzak. Ağırlaşıyorum gitgide; azalıyorum çoğalıyorum.

Bölünüyorum bölük pörçük, sonra bir bütün oluyorum.

Ömrümün baharı, en güzel çağı. Kelebekler başucumda, çiçekler yollarımı süslüyor, yağsa da yağmur bulaşsa da çamur. Çiçekler görevini yapıyor.

incindim, yaşımdan büyük incindim. Kırıklarımı iyileştirmeye ömrüm yetmez belki, boş verdim. Gözyaşlarım yaşımın iki katı büyüklüğünde 3 havuz doldurdu. Ortalama bir ömürde kaç saat boşalır 3 havuz? Kahkahalarım, gök kubbeye sığmadı desem abartmış olur muyum?

Dokunduğum dal kurudu, yeşerdi toprağını öptüğüm çimen.

Ömür bu su gibi akıp giderken farkına varamıyor insan birçok şeyin. Kaçırdığım güzellikler ardımda kaldı, ağıt yaktığım üzüntüler avuçlarımı yakıyor şimdi. Sevmelere doyamadığım, bakmalara kıyamadığım insanların aklının ucunda bile olmayışımı umursamadım hiç. Onları sevmek beni ilgilendiriyordu. Yaşım ilerledikçe sevginin farklı boyutlarını gördüm; gözleri kör edeni, insana farklı pencere açanı. Gözleri kör eden sevgim ömrümün toy çağlarında kaldı, gülümsüyorum. Yaşım ilerledikçe gördüğüm manzaralar çoğaldı.

Ey yeni yaş, sen benim zırvalıklarıma bakma, bana güzel manzaralar getir.
( Yeni Yaş başlıklı yazı AyşegülAktağ tarafından 22.08.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.