BİRİ LAZIM

Biraz daha sarılabilir misin bu gece? Mutluluğumu gök yüzüne taşımama yardım edebilir misin? Gözlerimi her kapattığımda düşündüğüm adam olup yanımda kalacağına söz verebilir misin? Çünkü, nedenini bilmediğim bir şekilde sadece seni düşünüyorum. Mesela çok güzel gülümsüyorsun. Kızdığında gözlerini kaçırmanı seviyorum. Bana bakışını seviyorum. Öfkelendiğin zamanı bile unutmak istemiyorum. Düşünmeye devam etmek istiyorum. Her gün biraz daha hissetmek istiyorum seni. Varlığını, kokunu, sevgini. O yüzden, biraz daha sevebilir misin beni bu gece.

Ayrıldıktan sonra bile sana sadık kaldım ben. Almadım yerine bir başkasını. Çünkü dar geldi. Sığmadı ufacık kalbime ne onlar senin yerini doldurabildi ne de ben bir başkasını sığdırabildim senin yerine. Ne kadar uzakta olursan ol, kokun ben de, gözlerin ben de. Bir tek sen yoksun. O da senin kusurun olsun.

Biri lazım bana, şöyle bu yalnızlık sana fazla deyip ellerimden tutabilecek biri. Sabahları alarm sesiyle değil, yanına sokulup kahvaltı hazır diyen bir sesle uyanmak istiyorum artık. Çok beklentilerim de yok, kokusu huzur versin yeter.. Ya da ben ağlarken, susmamı söylemek yerine gözyaşlarımı kendi parmaklarıyla silsin. Hayat gerçekten de çok kısa, aylar haftalar kadar, haftalar,sa günler kadar çabuk geçmeye başladı. Artık biri olmalı yanımda, gerektiğinde çocuklaşabilecek kadar masum, gerektiğinde bakışlarıyla ne demek istediğini anlatabilecek kadar güçlü olmalı. Çok şey istediğimi sanmıyorum. Güneşin doğuşuna kadar uyuyuşunu sıkılmadan izleyebileceğim birisi uğrasın hayatıma. Bizim diye sahiplendiğimiz şarkıyı her duyduğumuz o an nerede olursak olalım bana sarılıp dudaklarımın kıyısından öpmeli mesela, bazen gerektiğinde bir dost, bazen anne baba olacağının bilincinde olmalı. Umursamaz tavırlarından sakınmalı, sakınmalı ki ona güvenmem konusunda beni şüpheye düşürmemeli. Biri lazım bana, kucağımızdaki bize benzeyen küçük bir meleği izlemeyi benim kadar çok isteyen biri, kıskandıracak,sa da o hayalini kurduğumuz meleğiyle kıskandır,sın. Bu onu daha çok sevmemi sağlar. Biri gelsin bana, mutlu olmak istiyorum. O beni mutlu etmek için bir adım atsın ben ona koşmasını bilirim. Bizi lazım bana, hayatın anlamını sorduklarında parmaklarımla onu işaret etmemi sağlayacak kadar güzel gülümsemeli yüzüme..

Malatyalı şair 

Cahit aluç

( Biri Lazım başlıklı yazı cahitaluc tarafından 4.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.