''Floridalı 22 yaşındaki bir gencin açtığı 'Irma Kasırgası'na ateş et (Shoot at Hurricane Irma)' adlı etkinliğe onbinlerce kişi katılmayı planlıyor.''

Bu yazıyı okuyunca önce gözlerime inanamadım, sonra bir daha bir daha okudum. Düşünüyorum da insanlar bu kadar salak olabilir mi? Oluyormuş demek ki... Bir zamanlar güney illerinden birinde, sanırım Adana'da sıcaktan bunalan iki delikanlı güneşe tabanca ile ateş etmişlerdi... Bizdekiler iki kişi idi... Seksen milyonluk bir toplumda iki kişiyi hoş görebilirsiniz lakin ABD'de kasırgaya ateş etmeyi düşünen on binlerce kişi var dendi mi, işin rengi değişir...


Bu gün her ne kadar dünyayı yönetiyor gibi görünseler de bu dangalaklar, işte toplumlarında böyle salaklar, böyle geri zekalılar da var demek ki... Kasırga, Allah'ın hikmeti işte... Herhangi bir tabiat olayını, biz insanların engellemesine imkan var mı? Yok tabi ki... Ancak vereceği zararları, alacağımız tedbirler ile birazcık olsun azaltabiliriz... Peki bu salaklar niye böyle davranıyor? Rakam da büyük, bir değil, iki değil, on binlerden bahsediliyor...


Sokaklara çıkıp ''Kahrol Irma'' diye bağıranları da çoktur mutlaka bu akıldan yaya Amerikalıların içinde... Allah kimseyi akıl yoksunu bırakmasın. Yok, yok ben anladım. Bu Irma'ya ateş edeceklerin büyük ekonomik sıkıntıları var, psikolojileri de bozuk haliyle, biraz rahatlamak için böyle davranıyorlar sanırım. Aklıma bu geliyor...


''Duvar'ın haberine göre, Ryan Edwards isimli genç, Facebook'taki etkinliği 'stres ve sıkıntı' nedeniyle açtığını söylese de, azımsanamayacak sayıda Facebook kullanıcısı etkinliği ciddiye almış görünüyor. 22 bini aşkın Facebook kullanıcısı etkinliğe katılacağını, 48 bini de katılmayı düşündüğünü belirtti. Edwards, 'Ben bu etkinliği stres ve sıkıntıdan açmıştım ama işler kontrolümden çıktı' dedi.


Aklı başında insanlar tabi ki bu salaklığa yüzleri ile değilde başka bir tarafları ile güleceklerdir mutlaka. Irma Abla'da kahrolmuştur tabi... İçinden de herhalde ''Ulan bu Amerikalılar ne cesur insanlar, bana nasıl karşı koyuyorlar da hiç dikkate, ciddiye almıyorlar beni, şimdi bittim ben.'' diyordur. Irma Abla sen takma kafana bu Amerikalıları... Dünyanın en geri zekalı toplumlarından biridir onlar. Dünyayı hep kendilerinin yönettiğini zannederler. Bilmezler ki ''Her ilim sahibinin üstünde bir bilen vardır mutlaka.'' Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( Kahrol Kasırga Ellerini Kaldır Ve Teslim Ol başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.