Dilim dua dua seni ezberliyor, satır satır seni yazıyor ellerim. Gözlerim sana susamış. Bir kelebeğin kanadındaki renklerin uyumu gibi senin gönlüme uyumun. Ellerim semada, gözyaşlarımda bile senin adın hece hece. Zor belki ama imkansız değil. Rabb'im var sana dair dilimden dökülen dualarım var benim. Gönlümün kapısına vuran dalgaların sahibi. Zor biliyorum ama yine de umudumsun. Söz verdiğimsin. Rabb'ime "ondan başkasına yâr etme beni Allah'ım" dediğimsin. Yangınım, utandığım, gülüşüne hasret kaldığımsın. Çok zor belki de sen yine de cemre ol düş yüreğime, seni kırdığım günden utanayım. Rabb'im var ben O'nun kuluyum. Ettiğim dualara sor seni ne kadar sevdiğimi. Seni anlatabildiğim kırmızı güllere sor ya da seni yazmaktan tükenen kalemlere hatta her bir yağmur damlasına... Abdest gibi sana olan aşkım. Hiç bir zaman şüpheye düşmedim. Belki boynum bükük sevdanın karşısında ama yine de söylüyorum: "Seni seviyorum." Secdeye kapanıp ismini sayıkladığım gecelerdeki  yalvarışlarıma sor beni. Gözlerime, gözyaşlarımdan ıslanan seccadelere sor. Zor biliyorum hatta çok zor ama sen bir de kalbinle oku bu satırları. Ne güzel de yakışıyorsun dualarıma, satırlarıma... Alemin "Sübhane Rabbi yel âlâ" deyişi gibi seviyorum seni. Rabb'imden ötürü, gönlüme verdiği senin o temiz sevdan için seviyorum seni. Rabb'im affetsin seni bu kadar çok sevdiğim için. Senin gönlünden oldum ben bir sürgün, sensizliğe ağlıyor kalbim hergün. Züleyha'nın Yusuf'a olan aşkı kadar olmasa da ney sesindeki o huzur kadar seviyorum seni. Namazını bitirip tam selam verdiğinde dön yüzünü bana gözlerindeki masumiyeti göreyim ey sevgili... "Kün fe ye kün" der Rabb'im ol der oluruverir. Benim ol beraber kılalım teheccüd namazlarımızı. 
        Tüm gelişler Sana'ydı, gidişler kendimden...

                                                                                Gazel...
( Cemre Ol Düş Yüreğime başlıklı yazı Gazel TOPRAK tarafından 10.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.