Dün gece yarışma seyrediyorum televizyonda, iki arkadaş beraber güzelce yarışıyorlar. Biri ''Arkadaşımın bazı uçuk fikirleri var''dedi...Dikkat kesildim ''Bizim arkadaş yerçekimi diye birşeyin olmadığına, bilakis gökte bir itme kuvveti olduğuna inanıyor.'' dedi...Vayyy be dedim!!!İlginç bir düşünce, adam devam ediyor''Ben bunu ispat edemezsem bile, siz de onu ispat edemezsiniz.'' Tam dedim bu da benim kafadan, iyi yere tezgah açtık...


Çeşitlendirelim düşünceleri, biraz da mizahi yönden. Suyun kaldırma kuvvetide hikayedir belki, hava da suyu itiyor olabilir belki bir şekilde.


Ne demiş büyük usta Nazım, ''Memleket mi, yıldızlar mı, gençliğim mi daha uzak'' Anladık memleket çok uzak sene de bir, ya da iki sene de bir gidersen. Ya yıldızlar, bak bakalım gökyüzüne hangi yıldıza gidebileceğini düşünüyorsun. En yakını Mars, ona da insansız uzay araçları sekiz ayda gidiyor, onu da yeni gerçekleştirdiler. Geriye gitmenin mümkün olmadığı tek yer kalıyor, gençliğin. Ülkemizde Gençlerbirliği adı ile güzide bir spor kulübümüz var ise de, ora da spor yapılıyor sadece, gençleşmek zor...


Ülkemizdeki bilumum gazetelerde, bir sürü değerli köşe yazarlarımız var. Birçoğunuz bunları okuyorsunuz, takip ediiyorsunuz. Bazıları çok iyi paralar kazanıyor bu işlerden, haklarıdır kazanırlar. Daha az satan gazetelerin köşe yazarları da, haliyle daha az kazanıyorlar. Bence çok kazanan yazarlara Köşe Yazarı değil, Dörtköşe Yazarı demek mi lazım acaba? Hiç yani öyle bir düşünce işte...



Sabah işe giderken, çoğumuz boş gidiyoruz. Yoldan bize el eden bir iki kişi arabamıza alsak fena olmaz diyorum, ne dersiniz? Ben yapıyorum arasıra vallahi, iyi de oluyor, sohbet ede ede gidiyoruz. Bırakıyorum adamı, bir de teşekkür. Yakında takdir bile alırım belki. Bunu devamlı yapanları televizyonda ifşa etseler, diğerleri de özenir mi bilmem ki, ama reklamı sevmiyorsanız gerek de yok hani...



Bazı bankalarda, banka kartları geçmiyor, çoğunlukla Devlet Bankaları. İyi mi yapıyorlar, kötü mü daha çözemedim. Kartınızla öncelikli sıra aldınız mı, bazen on, bazen elli kişinin önüne geçiyorsunuz. Adamlar size pis pis bakıyor.''Önümüze geçtinde ne oldu sanki ulan''diyorlardır içlerinden mutlaka. Ben de içimden''Kardeşim bu bankanın kartı ile ben bu sene onbeşbin tl alışveriş yaptım naber pışşk''diyorum, aynen içimden...


Böyle değişik değişik konulara değindik vesselam...

( Değişik Fikir Salınımları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.