Serbest Kürsü / Söyleşi

Eklenme Tarihi : 11.09.2017
Okunma Sayısı : 2955
Yorum Sayısı : 10


Değerli  Dostlar !  

Bu  siteye  dahil  olduğumda bana  ilk merhaba diyen insan olan  ve  o  günden  sonra da  da  oldukça  yakın  bir  zamana  kadar  dostluğumuzu  devam  ettirdiğimiz  değerli  şair-  yazar  Kemal  Yavuz  Paracıkoğlu'nun   vefat  haberini  öğrenmiş  olmanın  üzüntüsü  içerisindeyim.

9  Eylül  Cumartesi  Günü İstanbul'da  vefat  ettiğini  öğrendiğim  Kemal  Yavuz  Paracıkoğlunun cenazesi  bugün   memleketi  olan  Eskişehir'e  götürülmek  üzere  Yola  çıkarılmış  ben  bu  satırları  yazarken.

Ne  yazık  ki  son  zamanlarda  birbirimizle  konuşmuyorduk.  Selamı  sabahı  kesmiştik.  Bunda  hata  kimdeydi,  kusur  kimdeydi  bunları  konuşmanın  hiç bir  anlamı  yok.  Maalesef  bu  fani  dünyada  sanki  hiç  ölmeyecekmişiz  gibi  birbirimizi  kırıyor  üzüyoruz.  Sonra  da  işte  böyle  ben  misal  köpek  gibi  pişman  oluyoruz.

Sevgili  Kemal !  

Gülen  ve  güldüren  yazılarımın  seviml  huysuz  ihtiyarı  Kamil  Oğuz  Mangırcıkoğlu ! (  Ona  böyle  dedim  pek  çok  yazımda.)  

Neden  benden  önce  gittin  be  kardeşim.  Neden  Sami  Emekli'nin  (O  da  bana  böyle  dersi )  bükük  olan  boynunu  iyice  büktün?   

Bir  helallık  bile  alamadım  senden.  

Oysa  sofrana  oturmuşluğum,  yemeğini  yiyip  çayını,  suyunu  içmişliğim  vardı.

Çok  üzgünüm...Hele hele  de  üvey  annemin  vefatını  öğrendiğim  bir  günde  aynı anda  gelen  gelen senin  vefat  haberin  iyice  perişan  etti beni.

Ne  diyeyim  bilemiyorum.  Keşke  böyle  olmasaydı  gidişin.

Hakkını  helal  et  kardeşim.

Edebiyat Evi  ailesi  olarak  hepimizin  başı  sağolsun

Allahın   rahmeti üzerine  olsun.

İnne  lillah  ve  inne  ileyhi  raciun

( Sitemizin Ali Kemal'i Kemal Yavuz Paracıkoğlu Hakkın Rahmetine Kavuştu. başlıklı yazı Sami Biber tarafından 11.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.