On İki Eylül ve Evrenin Askerleri

Bundan tam otuz dört sene evvel Türkiye de kıyametin koptuğu an, işte! Tam bu gün, bu vakitti.

Sözde vatan sevdalısı, sözde milli mücadele, sözde insanlığın huzuru, sözde beşeriyetin birliği, sözde, milletimin dirliği, sözde vatanımın bekası, sözde vatandaşımın özgürlüğü içindi kara eylül devrimi.
Yemyeşil bir bahçede sanki bir ağacın dalını budar gibi buduyor du evrenin askerleri yiğitleri mi, bir sağdan, bir soldan, iblisi kebirin surunu üflemesiyle kıyameti kopartmıştı şu cennet vatanımda.
Ben ve benim gibi daha ergenlik çağında, çiçeği burnunda, tüyü bitmemiş yemyeşil yağız delikanlıların istikbalini karartıyor ve masumun, mazlumun, vatanımın vatandaşımın, birer birer kanını döküyorlardı evrenin askerleri.

Karanlık köşelerde Kolunu bacağını kırıyor, hapishanelerde kurulmuş dar ağaçları her gece onlarca, yüzlerce, zavallı biçare vatan evlatları birer birer suçunu, günahını, öğrenmeden öldürülüyor, idam ediliyor, kurşunlara diziliyor katle-diliyorlardı.
Nice canlar yanıyor, nice ocaklar sönüyor, nice analarımız dul, yavrularımız yetim ve öksüz kalıyorlardı evrenin dilinin ucundaki vur emri sayesinde.

Peki, ne oldu şimdi? Zulümle Abad olundu mu? ha otuz dört sene evvel, ha otuz dört sene sonra nihayetinde kabir kapısı günahsız ölenlere açıldı da, sizlere kapandı mı? er yada geç herkes o kabir kapısından içeri girecek, herkes o büyük mizanda mahkeme-i kübra da hesap verecek vah size yazık size düşünüyorum da o adaletten kaçabilecek misiniz?
Kaçamayacaksınız orası Türkiye kanunlarının işlemde olduğu bir yer değil, orası dünya değil, orası uhrevi alem, ebedi alem, nihayetsiz bir şekilde döndüğün alemdir işte orası, orası hesap yeridir orası gerçek bir cennet ve gerçek bir cehennemdir, orası zalimlerin cezasını çektiği temu çukurlarıdır, esfeli safilindir.

ne mutlu o masum inananlara ki; siz cehenneme giderken, sizin şehit ettikleriniz milyonlarca masumlar cennet bahçelerinden sizlerin cehenneme gidişinizi izliyor olacaklar Şükür sana yarabbi, hamd sana yarabbi, kulluğumuz sana ey ilah el alemin.
şimdi soruyorum size ey mağdur vatandaşım, ay aziz milletim, ey cefakar dul bacılarım, öksüz kardeşlerim! Unutulur mu bu günler? Unutulur mu bu kara eylüller? Unutulur mu bu zalim evrenler? Unutulur mu bu evrenlerin yaptıkları? Elbette unutulmaz, unutmayacağız, unutturmayacağız, unutturulamaz.

Bu millet kendinden olan ululemre itaat eder, saygı duyar, öl derse ölür, ululemr cihat derse hiç tereddüt etmeden ihtiyar genç demeden herkesten önce cepheye koşar, Vatanı, Milleti, Toprağı, Bayrağı, uğruna hiç düşünmeden yürür mermilerin üstüne üstüne, yaşarsa gazi ölürse Şehit olur, bu Milletim bu kadar Vatan sevdalısıdır, bu kadar Bayrak sevdalısıdır, dahası Milli birlik manevi bütünlük uğruna, haykırarak yürür düşmanın üstüne üstüne.

‘’yaşasın cehennem zalimler için’’




On İki Eylül

Eylüller karartıyor evlerin ışığını
Gözyaşı dolduruyor aşların kaşığını 
Acı ağıtlar sallar yetimin beşiğini
Hüzün, keder yağdırır Eylülün yağmurları
Gözyaşıyla karılmış bunların hamurları

Eylüller kopartıyor gövdesinden dalını
Eylüller ayırıyor arısından balını
Eylüller yağmalamış başındaki şalını
Hüzün, keder yağdırır Eylülün yağmurları
Gözyaşıyla karılmış bunların hamurları

Yiğitler susturuldu, gencecik solduruldu
Haneler boşaltıldı, zindanlar dolduruldu
Umutlar kurşunlandı, yargısız öldürüldü
Hüzün, keder yağdırır Eylülün yağmurları
Gözyaşıyla karılmış bunların hamurları

Yıldızlar hep kaybolmuş, ay dünden firardadır
Her gece hain pusu, memleket zarardadır
Alperen hedef olmuş, zalimler karardadır
Hüzün, keder yağdırır Eylülün yağmurları
Gözyaşıyla karılmış bunların hamurları

Saraylar viranedir yas kokuyor haneler
Milletin kan ağlarken bayram eder caniler
Dünya benimdir sanmış nemrut gibi faniler
Hüzün, keder yağdırır Eylülün yağmurları
Gözyaşıyla karılmış bunların hamurları

Her on iki eylülde yüreğim hiddetlidir 
Bu on iki Eylüle öfkem çok şiddetlidir 
Aklım zamana gebe isyanım illetlidir 
Hüzün, keder yağdırır Eylülün yağmurları
Gözyaşıyla karılmış bunların hamurları

Nuh Comba




( On İki Eylül başlıklı yazı Nuh Comba tarafından 12.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.