Sabah yeli alıp götürdü karanlıkta kımıldayan ağaç yapraklarını,                                                                               Sabah yeli alıp götürdü gölgeleri zamansız bir mekanın gövdesine,                                                                             Sabah yeli alıp götürdü insanları ,evlerinden kayıp şehirlerin merkezine,                                                                   Sabah yeli alıp götürdü yalnızlıkla bütünleşen insan karmaşalarını,                                                                             Şimdi güneş doğdu,ardından göğün nefesinden hangi bahar gelecek?                                                                     Şimdi yeni insanlar doğdu,kanlı ülkelerin sillesinden hangi acı gelecek?                                                                   Şimdi hâkimdi gözlere bir sonsuzluk mevsimi,bakışların hangisi yalan hangisi gerçek?                                             Şimdi mâhkumdu sözlere bir sessizlik mevsimi,sözlerin hangisi yalan hangisi gerçek?                                             Şimdi rehindi seslere bir hürriyet bekçisi,seslerin gölgesi sığındı gecelere,                                                                 Sislerle kaplanmış bir gökyüzü rehberlik etti insan yaşamlarına,gökyüzü sığındı mavilere,                                       Sellerle yıkanmış bir yeryüzü rehberlik etti insan simâlarına,insanlar sığındılar neşelere,                                           Senelerden sonra varoluş haddesinden geçmiş bir şarap misali aktı duygular gölgelere,                                             Sinelerden akseden bir ayrılık rüzgarı misali aktı bedenler sersefid aynalara                                                               Cevaplardan soru bekleyen bir esriklik fotoğrafı misali bedenler hangi çerçevelere ait?                                             Sislerle yıkasın gökyüzü dizelerimi,sabah yelinde gölgem vursun gölgelere...    
( Gölgem Vursun Gölgelere başlıklı yazı ercaga tarafından 15.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.